Zpět na tiskové zprávy

Letos na jaře představila Česká spořitelna svůj nový komunikační koncept "Když ve vás někdo věří, dokážete víc." První spot, který líčí emotivní příběh dětského neurologa a terapeuta profesora Václava Vojty, bodoval už v Cannes Lions. Teď získává bronzovou medaili na jednom z nejprestižnějších mezinárodních festivalů kreativity Clio Awards, a to v královské kategorii filmu. Spot zde obstál v konkurenci několika tisíc přihlášených.

"Náš komunikační koncept je postavený na skutečných příbězích lidí a organizací, kterým pomáháme realizovat jejich projekty a sny, ať už prostřednictvím našich produktů, nebo finančními příspěvky partnerským neziskovým organizacím," říká Monika Hovorková, ředitelka marketingu České spořitelny. "Podporujeme organizaci RL CORPUS, která se v Čechách stará o vzdělávání terapeutů Vojtovy metody, a právě osobnost profesora Václava Vojty jsme zvolili pro náš první spot. Profesor Vojta by oslavil letos sto let, i proto jsme se ve spolupráci s jeho potomky dohodli, že přispějeme k dalšímu zviditelnění jeho metody nejen tímto spotem, ale i dokumentem," doplňuje Monika Hovorková.

Ke každému televiznímu spotu vzniká totiž i dokument. Ve spotu hrají herci, ale v závěrečném záběru, stejně jako v dokumentu, se objeví skutečné postavy. Například dokument o profesoru Vojtovi vznikl v úzké spolupráci s jeho potomky, kteří Vojtovu metodu sami praktikují. Syn Václav dokonce učil této metodě i herce oceněného spotu.

Na realizaci své komunikační kampaně spolupracuje Česká spořitelna s agenturou Young&Rubicam.  "Těší nás dělat práci, která nejenže funguje, ale navíc víří stojaté vody české reklamy a nastavuje laťku i v mezinárodním měřítku," komentuje úspěch spotu o profesorovi Vojtovi kreativní ředitelka agentury Tereza Svěráková. Slavnostní ceremoniál udílení Clio Awards se koná 27. září v New Yorku.

Vedle spotu o profesoru Vojtovi letos Spořitelna uvedla i další tři příběhy svých klientů: pětibojařky Katky a její maminky, kterým pomohla služba Moje zdravé finance, malíře Pavla Šicha, který si s hypotékou od Spořitelny uskutečnil svůj sen o bydlení ve starém mlýně, a herce Josefa Zýky, jenž s půjčkou od banky rozjel prázdninovou divadelní školu pro děti.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Andrea Studihradová
Tiskové centrum FSČS