Novou šéfkou marketingu České spořitelny bude od 1. září 2016 Monika Hovorková. Do banky přichází ze soukromé firmy ELEVATIONS.CZ, kterou založila. Zodpovědná bude za marketingovou komunikaci drobného i korporátního bankovnictví, sponzoring a regionální marketing a eventy.
 
„Jsem moc ráda, že mohu pracovat pro společnost s tak silnou tradicí a posláním. Právě poslání České spořitelny pomáhat lidem ve všech vrstvách společnosti k prosperitě mne velice oslovuje a chci přispět k jeho naplnění. Značka společnosti by toto poslání měla odrážet a zde nás čeká spousta práce, na kterou se velice těším,“ uvedla Monika Hovorková, marketingová ředitelka České spořitelny.
 
Monika Hovorková je zakladatelkou firmy ELEVATIONS.CZ, která poskytuje konzultace v oblastech leadershipu, budování značky a změn firemní kultury. Marketing a komunikace vedla v roce 2015 ve společnosti NN. V letech 2003 až 2013 působila na různých vedoucích pozicích ve Vodafonu: byla více prezidentkou a šéfkou značky a komunikace či Insight & Intelligence. Zákaznickou zkušenost pak měla na starosti ve firmách GALLUP ORGANIZATION či Citibank. V letech 1991 až 2000 působila na vedoucích pozicích spojených s marketingem, vývojem produktu či péči o zákazníky ve společnosti DHL. Monika vystudovala VŠE a získala titul MBA na University of New York in Prague.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Kristýna Havligerová
Tisková mluvčí FSČS

tiskove_centrum@csas.cz

Klára Zelenková
Tiskové centrum ČS