Novou šéfkou marketingu České spořitelny bude od 1. září 2016 Monika Hovorková. Do banky přichází ze soukromé firmy ELEVATIONS.CZ, kterou založila. Zodpovědná bude za marketingovou komunikaci drobného i korporátního bankovnictví, sponzoring a regionální marketing a eventy.
 
„Jsem moc ráda, že mohu pracovat pro společnost s tak silnou tradicí a posláním. Právě poslání České spořitelny pomáhat lidem ve všech vrstvách společnosti k prosperitě mne velice oslovuje a chci přispět k jeho naplnění. Značka společnosti by toto poslání měla odrážet a zde nás čeká spousta práce, na kterou se velice těším,“ uvedla Monika Hovorková, marketingová ředitelka České spořitelny.
 
Monika Hovorková je zakladatelkou firmy ELEVATIONS.CZ, která poskytuje konzultace v oblastech leadershipu, budování značky a změn firemní kultury. Marketing a komunikace vedla v roce 2015 ve společnosti NN. V letech 2003 až 2013 působila na různých vedoucích pozicích ve Vodafonu: byla více prezidentkou a šéfkou značky a komunikace či Insight & Intelligence. Zákaznickou zkušenost pak měla na starosti ve firmách GALLUP ORGANIZATION či Citibank. V letech 1991 až 2000 působila na vedoucích pozicích spojených s marketingem, vývojem produktu či péči o zákazníky ve společnosti DHL. Monika vystudovala VŠE a získala titul MBA na University of New York in Prague.
Novou šéfkou marketingu České spořitelny bude od 1. září 2016 Monika Hovorková. Do banky přichází ze soukromé firmy ELEVATIONS.CZ, kterou založila. Zodpovědná bude za marketingovou komunikaci drobného i korporátního bankovnictví, sponzoring a regionální marketing a eventy.
 
„Jsem moc ráda, že mohu pracovat pro společnost s tak silnou tradicí a posláním. Právě poslání České spořitelny pomáhat lidem ve všech vrstvách společnosti k prosperitě mne velice oslovuje a chci přispět k jeho naplnění. Značka společnosti by toto poslání měla odrážet a zde nás čeká spousta práce, na kterou se velice těším,“ uvedla Monika Hovorková, marketingová ředitelka České spořitelny.
 
Monika Hovorková je zakladatelkou firmy ELEVATIONS.CZ, která poskytuje konzultace v oblastech leadershipu, budování značky a změn firemní kultury. Marketing a komunikace vedla v roce 2015 ve společnosti NN. V letech 2003 až 2013 působila na různých vedoucích pozicích ve Vodafonu: byla více prezidentkou a šéfkou značky a komunikace či Insight & Intelligence. Zákaznickou zkušenost pak měla na starosti ve firmách GALLUP ORGANIZATION či Citibank. V letech 1991 až 2000 působila na vedoucích pozicích spojených s marketingem, vývojem produktu či péči o zákazníky ve společnosti DHL. Monika vystudovala VŠE a získala titul MBA na University of New York in Prague.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Kristýna Havligerová
Tisková mluvčí FSČS

tiskove_centrum@csas.cz

Klára Zelenková
Tiskové centrum ČS