“Jak se jmenuje moje pozice?” ptá se Stanislav. “Nazvi si ji, jak chceš,” odpovídá nadřízený. “Jaká je pracovní doba?” pokračuje. “Pracuj, kdy chceš. Stačí, když je hotovo, co má být hotovo.” I tak může vypadat přijímací pohovor, který dovedl Stanislava Gálika do České spořitelny. Společně s ostatními kolegy teď láká uchazeče do největší tuzemské banky v kampani Velká banka, velké možnosti.

“Nejsme malá rodinná firma, jsme velká banka. A naše velikost je naší výhodou,” zaznívá v kampani, která byla externě spuštěna v srpnu. Setkat se s ní můžete především na lince metra C, právě v těsné blízkosti zastávky Budějovická má totiž banka centrálu. Nápad na náborovou kampaň, která má zvýšit i povědomí o značce, vznikla v bance a je postavena na reálných tvářích zaměstnanců. Kampaň se soustředí na pět klíčových oblastí (kariéra v IT, v pobočce, v korporátním bankovnictví, v klientském servisu a příležitosti pro studenty) a ukazuje, jaké možnosti a výhody přináší práce v ní. Produkčně kampaň zpracovala agentura Young & Rubicam.

V osmi videích prozrazují zaměstnanci, proč je baví pracovat v největší české bance. „Není lepší pocit, než když jedu autem a můžu říct, že tuto výrobní halu jsem pomáhal stavět. Jako firemní bankéř se stávám součástí firem svých klientů. Mám jejich důvěru a pomáhám jim uskutečňovat jejich vize a nápady,“ říká v kampani Pavel Nejman, ředitel Korporátního centra Praha-západ. Seznámit se také můžete s příběhem absolventky Veroniky, která odhaluje, jak se od egyptologie dostala k práci ve velké bance, nebo proč podle vedoucího týmu operátorů Petra nezáleží na vystudované škole, ale na příležitostech, které život přinese.

“Kampaň ukazuje, co všechno je možné dělat i získat ve velké bance. Česká spořitelna rozvíjí nadání svých zaměstnanců, vzdělává je a poskytuje jim prostor, kde mohou uplatnit svoje zkušenosti,” říká o kampani Martin Grau, manažer náboru České spořitelny. Pro kampaň vznikl také nový náborový web www.velkemoznosti.cz s příběhy všech účastníků i souhrnem pracovních pozic, které České spořitelna nabízí. A jak taková kampaň vzniká? Koukněte na making of video.

“Jak se jmenuje moje pozice?” ptá se Stanislav. “Nazvi si ji, jak chceš,” odpovídá nadřízený. “Jaká je pracovní doba?” pokračuje. “Pracuj, kdy chceš. Stačí, když je hotovo, co má být hotovo.” I tak může vypadat přijímací pohovor, který dovedl Stanislava Gálika do České spořitelny. Společně s ostatními kolegy teď láká uchazeče do největší tuzemské banky v kampani Velká banka, velké možnosti.

“Nejsme malá rodinná firma, jsme velká banka. A naše velikost je naší výhodou,” zaznívá v kampani, která byla externě spuštěna v srpnu. Setkat se s ní můžete především na lince metra C, právě v těsné blízkosti zastávky Budějovická má totiž banka centrálu. Nápad na náborovou kampaň, která má zvýšit i povědomí o značce, vznikla v bance a je postavena na reálných tvářích zaměstnanců. Kampaň se soustředí na pět klíčových oblastí (kariéra v IT, v pobočce, v korporátním bankovnictví, v klientském servisu a příležitosti pro studenty) a ukazuje, jaké možnosti a výhody přináší práce v ní. Produkčně kampaň zpracovala agentura Young & Rubicam.

V osmi videích prozrazují zaměstnanci, proč je baví pracovat v největší české bance. „Není lepší pocit, než když jedu autem a můžu říct, že tuto výrobní halu jsem pomáhal stavět. Jako firemní bankéř se stávám součástí firem svých klientů. Mám jejich důvěru a pomáhám jim uskutečňovat jejich vize a nápady,“ říká v kampani Pavel Nejman, ředitel Korporátního centra Praha-západ. Seznámit se také můžete s příběhem absolventky Veroniky, která odhaluje, jak se od egyptologie dostala k práci ve velké bance, nebo proč podle vedoucího týmu operátorů Petra nezáleží na vystudované škole, ale na příležitostech, které život přinese.

“Kampaň ukazuje, co všechno je možné dělat i získat ve velké bance. Česká spořitelna rozvíjí nadání svých zaměstnanců, vzdělává je a poskytuje jim prostor, kde mohou uplatnit svoje zkušenosti,” říká o kampani Martin Grau, manažer náboru České spořitelny. Pro kampaň vznikl také nový náborový web www.velkemoznosti.cz s příběhy všech účastníků i souhrnem pracovních pozic, které České spořitelna nabízí. A jak taková kampaň vzniká? Koukněte na making of video.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Kristýna Havligerová
Tisková mluvčí FSČS

tiskove_centrum@csas.cz

Klára Zelenková
Tiskové centrum ČS