SERVIS 24 Mobilní banka

Celá banka všude s vámi

SERVIS 24 MOBILNÍ BANKA

S čím vám aplikace pomůže:

  • Zobrazí aktuální stav všech účtů, kreditní karty, kontokorentu a půjček
  • Vyhledá pobočky a bankomaty
  • Ukáže historii plateb
  • Umožní změnu transakčních limitů, blokaci a odblokování karet
  • Provede platby pomocí QR kódů a skenování složenek
  • Zařídí sjednání půjčky během několika minut

> 250 000

z vás již aplikací používá

1,3 miliardy Kč 

pošlete měsíčně z mobilu

Často se ptáte

Aplikaci může využívat každý, i když není klientem České spořitelny. Kdokoliv si může vyhledat nejbližší pobočku nebo bankomat včetně trasy. K obsluze financí je potřeba být uživatelem SERVIS 24 Internetbanking, kde můžete získat přístupové heslo k aplikaci.

iOS: Nastavení > Obecné > Informace ve vašem zařízení

Android: Nastavení > Obecné > O zařízení > Verze Android

Aktivace, stažení a aktualizace aplikace jsou zdarma. Domácí platby jsou účtovány dle platného sazebníku služby SERVIS 24. Datové přenosy jsou účtovány dle tarifu mobilního operátora.

Aplikace je bezpečná stejně jako SERVIS 24 Internetbanking. Prvky zabezpečení, které používáme jsou:

  • Šifrovaná komunikace mezi bankou a smartphonem.
  • Heslo pro mobilní banku, které je možné kdykoliv změnit.
  • Aplikace se sama odhlásí při třesení prudkými pohyby, např. při běhu.
  • Pokud se neodhlásíte z aplikace sami, aplikace to udělá automaticky po chvilce za Vás.
  • Jsou stanoveny transakční limity ve výši max 30.000,- Kč denně a zároveň 200.000,- Kč měsíčně.

Dále samozřejmě je důležité bezpečné zacházení s telefonem jako takovým, tzn. neinstalovat operační systém, který není dodaný výrobcem, neinstalovat aplikace z jiných zdrojů než z oficiálních marketů pro iOS nebo Android, nenechávat smartphone bez dozoru či půjčovat třetím osobám.

Ne, mobilní aplikace toto nevyžaduje, protože využívá jiný druh zabezpečení. Bezpečnost Internetbankingu spočívá v tom, že na jednom zařízení se zadávají transakce a na druhé zařízení jsou zasílány autorizační sms. Tento dvoufaktorový princip u mobilního zařízení není možný. A zároveň by zadávání autorizačních sms bylo uživatelsky nepřívětivé.

Denní limit v SERVIS 24 Mobilní banka je pro Vaši ochranu nastaven na 30.000,- Kč denně a maximálně však 200.000,- Kč za kalendářní měsíc. Limity není možné upravovat.

Ano, je možné použít více zařízení. Například mobilní telefon a tablet.

Pokud si zablokujete všechny služby SERVIS 24, pak je z bezpečnostních důvodů vstup do aplikace také blokován. V případě pokusu o přihlášení do aplikace se zobrazí informativní upozornění. Po odblokování přístupu služeb SERVIS 24 je přihlášení opět umožněno.

V případě, že dojde ke změně klientského čísla je potřeba pro přihlášení do aplikace v SERVIS 24 Internetbanking provést deaktivaci mobilní banky a následně provést novou aktivaci. V telefonu postupujte jako při prvním přihlášení.

  • v SERVIS 24 Internetbanking v sekci nastavení/mobilní banka/deaktivovat
  • pomocí telefonního bankéře na lince 956 777 956
Pokud jste si třemi špatnými pokusy o přihlášení zablokovali přístup do aplikace, pak se přihlaste do Internetbankingu a v záložce nastavení/Mobilní banka si nastavte nové heslo pro mobilní banku. V aplikaci postupujte jako při prvním přihlášení, tzn. zadejte klientské číslo, heslo pro mobilní banku a nový jednorázový kód pro aktivaci.
Ano, je možné si aktivovat více uživatelů (profilů) na jednom zařízení. Přidání nového profilu vyžaduje aktivaci uživatele v SERVIS 24 Internetbanking, vygenerování hesla pro mobilní banku a jednorázového kódu. Pro lepší přehled v aplikaci lze jednotlivé profily pojmenovat a přiřadit k nim vlastní obrázek nebo fotografii.

Pro vaši bezpečnost