
SERVIS 24 MOBILNÍ BANKA
S čím vám aplikace pomůže:
- Zobrazí aktuální stav všech účtů, kreditní karty, kontokorentu a půjček
- Vyhledá pobočky a bankomaty
- Ukáže historii úhrad
- Umožní změnu transakčních limitů, blokaci a odblokování karet
- Provede úhrady pomocí QR kódů a skenování složenek
- Zařídí sjednání půjčky během několika minut
Tipy a návody
Často se ptáte
Můžu využívat aplikaci i pokud nejsem klientem České spořitelny?
Aplikaci může využívat každý, i když není klientem České spořitelny. Kdokoliv si může vyhledat nejbližší pobočku nebo bankomat včetně trasy. K obsluze financí je potřeba být uživatelem internetového bankovnictví, kde můžete získat přístupové heslo k aplikaci.
Jak zjistím aktuální verzi operačního systému?
iOS: Nastavení > Obecné > Informace ve vašem zařízení
Android: Nastavení > Obecné > O zařízení > Verze Android
Je aplikace skutečně zdarma?
Aktivace, stažení a aktualizace aplikace jsou zdarma. Domácí úhrady jsou účtovány dle platného sazebníku služby SERVIS 24. Datové přenosy jsou účtovány dle tarifu mobilního operátora.
Je aplikace bezpečná?
Aplikace je bezpečná stejně jako internetové bankovnictví. Prvky zabezpečení, které používáme jsou:
- Šifrovaná komunikace mezi bankou a smartphonem.
- Heslo pro mobilní banku, které je možné kdykoliv změnit.
- Aplikace se sama odhlásí při třesení prudkými pohyby, např. při běhu.
- Pokud se neodhlásíte z aplikace sami, aplikace to udělá automaticky po chvilce za vás.
- Jsou stanoveny transakční limity ve výši max 30.000,- Kč denně a zároveň 200.000,- Kč měsíčně.
Dále samozřejmě je důležité bezpečné zacházení s telefonem jako takovým, tzn. neinstalovat operační systém, který není dodaný výrobcem, neinstalovat aplikace z jiných zdrojů než z oficiálních marketů pro iOS nebo Android, nenechávat smartphone bez dozoru či půjčovat třetím osobám.
Vyžaduje mobilní aplikace autorizační SMS?
Ne, mobilní aplikace toto nevyžaduje, protože využívá jiný druh zabezpečení. Bezpečnost internetového bankovnictví spočívá v tom, že na jednom zařízení se zadávají transakce a na druhé zařízení jsou zasílány autorizační SMS. Tento dvoufaktorový princip u mobilního zařízení není možný. A zároveň by zadávání autorizačních sms bylo uživatelsky nepřívětivé.
Jaké jsou limity pro transakce?
Denní limit v SERVIS 24 Mobilní banka je pro vaši ochranu nastaven na 30.000,- Kč denně a maximálně však 200.000,- Kč za kalendářní měsíc. Limity není možné upravovat.
Mohu využívat aplikaci současně na více přístrojích?
Ano, je možné použít více zařízení. Například mobilní telefon a tablet.
Mohu se přihlásit do aplikace při zablokovaném SERVIS 24?
Pokud si zablokujete všechny služby SERVIS 24, pak je z bezpečnostních důvodů vstup do aplikace také blokován. V případě pokusu o přihlášení do aplikace se zobrazí informativní upozornění. Po odblokování přístupu služeb SERVIS 24 je přihlášení opět umožněno.
Bylo mi změněno klientské číslo, co mám dělat?
V případě, že dojde ke změně klientského čísla, je potřeba pro přihlášení do internetového bankovnictví provést deaktivaci mobilní banky a následně provést novou aktivaci. V telefonu postupujte jako při prvním přihlášení.
Jak zablokovat mobilní banku při krádeži telefonu?
- v internetovém bankovnictví v sekci nastavení/mobilní banka/deaktivovat
- pomocí telefonního bankéře na lince 956 777 956