Pobočky pro neslyšící a nedoslýchavé
Ve všech pobočkách nabízíme službu on-line přepisu nebo on-line tlumočení do znakového jazyka pomocí aplikace DEAFCOM. Aplikace efektivně nahrazuje službu fyzicky přítomného tlumočníka či přepisovatele.
Máte dvě možnosti, jak službu využít:
- Stáhněte si mobilní aplikaci DEAFCOM do vašeho chytrého telefonu (doporučujeme).
- Bankéř v pobočce využije aplikaci, kterou má na svém tabletu.
Mobilní aplikace DEAFCOM

Přes mobilní aplikaci DEAFCOM můžete jednoduše komunikovat s bankéřem při návštěvě pobočky - využít můžete buď online tlumočení nebo online přepis, a to bez předchozí objednávky. Online tlumočení lze použít i při volání na infolinku České spořitelny 800 207 207. Stáhněte si mobilní aplikaci DEAFCOM do svého mobilního zařízení nebo do tabletu.
Výhody mobilní aplikace
- Aplikace vám umožní okamžitý online přepis mluvené řeči nebo online tlumočení do českého znakového jazyka.
- Přímo v aplikaci si můžete zarezervovat čas tlumočníka pro návštěvu pobočky.
- Komunikujte jednoduše v pobočkách České spořitelny po celé republice.
- V aplikaci si můžete najít nejbližší pobočku České spořitelny.
- Zajišťujeme kvalitní tlumočníky a přepisovatele.
- Aplikaci máte stále u sebe a můžete ji kdykoli využít.
Objednání DEAFCOM u poradce
Pokud si nemůžete stáhnout aplikaci DEAFCOM (nemáte chytrý telefon), rezervujte si schůzku s bankéřem v pobočce:
- Ve vyhledávači poboček vyhledejte pobočku, kterou chcete navštívit.
- Otevřete detail pobočky a klikněte na tlačítko "Objednat se".
- V objednávkovém formuláři zaškrtněte možnost služby on-line tlumočení nebo on-line přepis.