Načítání aplikace

Pobočky pro neslyšící a nedoslýchavé

Ve všech pobočkách nabízíme službu on-line přepisu nebo on-line tlumočení do znakového jazyka pomocí aplikace DEAFCOM. Aplikace efektivně nahrazuje službu fyzicky přítomného tlumočníka či přepisovatele.

Máte dvě možnosti, jak službu využít:

  1. Stáhněte si mobilní aplikaci DEAFCOM do vašeho chytrého telefonu (doporučujeme).
  2. Bankéř v pobočce využije aplikaci, kterou má na svém tabletu.
Vyhledat pobočku

Vyhledejte si pobočku vhodnou pro neslyšící a nedoslýchavé:

Mobilní aplikace DEAFCOM

Přes mobilní aplikaci DEAFCOM můžete jednoduše komunikovat s bankéřem při návštěvě pobočky - využít můžete buď online tlumočení nebo online přepis, a to bez předchozí objednávky. Online tlumočení lze použít i při volání na infolinku České spořitelny 800 207 207. Stáhněte si mobilní aplikaci DEAFCOM do svého mobilního zařízení nebo do tabletu.

Jak využít aplikaci DEAFCOM pro návštěvu pobočky?

Výhody mobilní aplikace

  • Aplikace vám umožní okamžitý online přepis mluvené řeči nebo online tlumočení do českého znakového jazyka.
  • Přímo v aplikaci si můžete zarezervovat čas tlumočníka pro návštěvu pobočky.
  • Komunikujte jednoduše v pobočkách České spořitelny po celé republice.
  • V aplikaci si můžete najít nejbližší pobočku České spořitelny.
  • Zajišťujeme kvalitní tlumočníky a přepisovatele.
  • Aplikaci máte stále u sebe a můžete ji kdykoli využít.

Objednání DEAFCOM u poradce

Pokud si nemůžete stáhnout aplikaci DEAFCOM (nemáte chytrý telefon), rezervujte si schůzku s bankéřem v pobočce:

  1. Ve vyhledávači poboček vyhledejte pobočku, kterou chcete navštívit.
  2. Otevřete detail pobočky a klikněte na tlačítko "Objednat se".
  3. V objednávkovém formuláři zaškrtněte možnost služby on-line tlumočení nebo on-line přepis.
Logo Česká spořitelna

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. 

×
George
Česká spořitelna
Bankovnictví budoucnosti.
Stáhnout