SERVIS 24 Internetové bankovnictví

Servis 24 postupně končí a nahradí ho moderní internetové bankovnictví George.

George - bankovnictví budoucnosti

SERVIS 24 Internetové bankovnictví končí a nahradí ho George

V průběhu roku 2018 začneme uzavírat SERVIS 24 a všechny klienty postupně převedeme na nové bankovnictví George - moderní digitální prostředí pro správu osobních, rodinných i podnikatelských financí.

Nemusíte mít obavy, svoje trvalé příkazy, šablony a uživatelská nastavení najdete i v novém bankovnictví, tak jak jste zvyklí.

V rámci přechodu na George vám zřídíme nový a bezpečnější způsob přihlašování, kterému říkáme Bankovní IDentita.

 

Internetové bankovnictví vám umožní

  • provádět běžné bankovní činnosti (placení, sledování pohybů na účtech, zobrazení elektronických výpisů za posledních 24 měsíců),
  • sjednat si půjčku, kontokorent, platební kartu nebo pojištění,
  • dobíjet předplacené karty mobilních operátorů,
  • kompletní obsluhu platební karty (změnit si limity pro platby kartou na internetu a pro výběry hotovosti v bankomatu, aktivovat kartu, objednat debetní a kreditní kartu, blokovat/odblokovat kartu a objednat náhradní),
  • přijímat a platit faktury, pojistné a složenky elektronicky díky e-Faktuře.

Informace k přechodu ze SERVIS 24 na George

Proč
to Česká spořitelna dělá?

Jednoduše proto, abychom vám nabídli bankovnictví se vším, co jste si přáli: okamžitý přehled o všech produktech, snadnou kontrolu plateb, chytré vyhledávání v historii a šikovný přehled o výdajích.

Co
musím udělat?

Stačí jen počkat na zprávu, kterou vám pošleme do vašeho internetového bankovnictví a ve které najdete všechny podrobnosti k tomu, jak a kdy bude konkrétně váš přechod na George probíhat.

Kdy
bude změna probíhat?

Do nového bankovnictví George budeme klienty převádět postupně v průběhu letošního roku. Během následujících měsíců se tedy dostane i na vás.
  

Nejčastější otázky

  • Pro kompletní přechod na nové bankovnictví je nutné uzavřít původní SERVIS 24 a zřídit si nové přihlašovací údaje (Bankovní IDentitu).
  • Kompletní instrukce jak postupovat budete mít brzy ve vašem internetovém bankovnictví.
     
  • O konkrétním termínu uzavření Vašeho SERVISU 24 vás budeme včas informovat a společně s kompletní instrukcí, jak postupovat, jej naleznete ve vašem internetovém bankovnictví.
  • Nemusíte mít žádné obavy. Všechna nastavení, šablony i platby budete mít dostupné i v George, přesně tak jak jste zvyklí.
  • Přechod na nové bankovnictví je jednoduchý a rychlý.
     
  • Nové bankovnictví George si můžete vyzkoušet i s původními přihlašovacími údaji nebo si jej můžete vyzkoušet zde.
  • Případně se kdykoliv stavte na pobočce, kde vám poradí jak IB začít používat.
  • O konkrétním termínu uzavření vašeho původního SERVISU 24 vás budeme včas informovat.
     

Naši poradci z kontaktního centra vás budou včas informovat o přesném postupu, jak bude změna probíhat.

Mohlo by vás zajímat

Na co se často ptáte

Smlouvu lze uzavřít osobně na libovolném místě České spořitelny. Zřízení lze též předjednat telefonicky na bezplatném čísle 800 207 207, připravená smlouva vám pak bude zaslána buď domů nebo na vybranou pobočku České spořitelny, kde ji osobně podepíšete. Podpis smlouvy lze také vyřídit korespondenčně.

Předpokladem je, že jste majitelem sporožirového nebo běžného účtu. Další podmínkou je, že jste starší 15-ti let.

Poznámka: Pro založení služby SERVIS 24 - START nemusí být klient majitelem sporožirového ani běžného účtu!

Ano. Služba SERVIS 24 je přístupná občanům, živnostníkům i firmám.

Zřízení služby SERVIS 24 je bezplatné.

Měsíční poplatek je v případě více sporožirových účtů jednoho klienta účtován pouze jednou, bez ohledu na počet napojených sporožirových účtů. Stejný princip platí i u běžných účtů.

Na výši poplatku nemá vliv, kolika distribučními kanály budete své účty obsluhovat.

Navíc vám tato služba přináší finanční zvýhodnění vašeho sporožirového a běžného účtu ve výši poplatku za vedení a správu účtu a zároveň i nižší poplatky za vybrané transakce.

Ano. K přístupu ke službě SERVIS 24 může majitel účtu udělit oprávnění libovolnému množství disponentů.

Disponentem ke službě SERVIS 24 se může stát kterýkoli stávající klient České spořitelny (musí mít zaveden minimálně podpisový vzor na některé z poboček).

Služba SERVIS 24 je standardně zabezpečena bezpečnostními prvky přímého bankovnictví, kterými jsou:

  • klientské číslo,
  • heslo (zvlášť pro Telebanking a Internetbanking),
  • bankovní PIN,
  • bezpečnostní kód.

Volitelně je možné využívat také vyšší typy zabezpečení:

  • klientský certifikát – soubor dat uložený na čipové kartě, kterým lze prostřednictvím čtečky připojené k počítači jednoznačně identifikovat uživatele služby SERVIS 24 nebo autorizovat jeho transakce,
  • autorizační SMS – SMS zpráva zaslaná na Váš mobilní telefon obsahující autorizační kód, který slouží k autorizaci nadlimitních transakcí zadaných přes službu SERVIS 24 Internetbanking.
  • přihlašovací SMS – SMS zpráva zaslaná na Váš mobilní telefon obsahující přihlašovací kód, který doplňuje Vaše heslo pro přihlášení do internetového bankovnictví.

O klientský certifikát ke službě SERVIS 24 můžete požádat buď již při sjednání služby nebo kdykoli později, a to pouze prostřednictvím pobočky ČS. Číslo mobilního telefonu pro zasílání autorizačních SMS si můžete nastavit buď již při sjednání služby nebo kdykoli později, a to pouze prostřednictvím kteréhokoli obchodního místa Banky.

Dalšími prvky zvyšujícími bezpečnost služby jsou:

  • grafická klávesnice – klávesnice umístěná na přihlašovací obrazovce do aplikace Internetbanking a na obrazovce pro změnu hesla,
  • možnost změny přístupového hesla pro Telebanking a Internetbanking,
  • možnost změny výše denního limitu,
  • možnost volby používání vyššího typu zabezpečení,
  • možnost zasílání informací o účtu prostřednictvím SMS zpráv, možnost aktivního používání a kombinování bezpečnostních prvků (změna hesla, změna limitu, SMS zprávy o Bankou přijatých transakcích, popř. používání autentizačního kalkulátoru či klientského certifikátu či autorizačních SMS),
  • zaznamenávání a archivace veškeré komunikace vedené přes službu SERVIS 24.

Od 16. června 2008 je možné nastavit nebo změnit telefonní číslo pro zasílání autorizačních SMS zpráv pouze v pobočkách České spořitelny. Tímto opatřením chráníme naše klienty před zneužitím přihlašovacích údajů a před podvodnými transakcemi.

Banky čelí novým typům útoků na internetové bankovnictví a musejí na ně pružně reagovat tak, aby zajistily maximální bezpečnost služby pro klienty. A právě bezpečnost je pro nás naprosto prioritní – nové opatření je v zájmu ochrany vašich prostředků.

Pro klienty, kteří využívají pouze produkty Finanční skupiny České spořitelny (např. majetkové účty, spořící nebo úvěrové účty stavebního spoření, penzijní připojištění nebo životní pojištění) a nemají v Bance vedený žádný běžný nebo sporožirový účet, případně některý z těchto účtů v Bance mají, ale nechtějí na nich provádět aktivní operace, byla připravena jednodušší verze služby SERVIS 24 pod názvem SERVIS 24 - START.

Prostřednictvím služby SERVIS 24 - START může klient realizovat vybrané služby a operace. Transakce, které nejsou uživateli služby SERVIS 24 - START v aplikaci SERVIS 24 Internetbanking přístupné, jsou barevně odlišeny.

Důležité dokumenty

×
George Go
Česká spořitelna
Bankovnictví budoucnosti.
Stáhnout