SERVIS 24 Internetové bankovnictví

Provádět platby a mít přehled o dění na účtech můžete mít snadno z pohodlí domova či kanceláře. A to v ČR i v zahraničí 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Jednoduché ovládání

Po přihlášení máte stálý přehled o všech produktech na jednom místě. Snadno a rychle provedete vše potřebné.

Bezpečí pro vaše peníze

Pomocí autorizace plateb máte jistotu ochrany svých peněz.

Ušetříte čas i peníze

Platby zadané prostřednictvím internetového bankovnictví jsou levnější a nemusíte chodit na pobočku.

Tip: Vyzkoušejte si v demo verzi, jak snadné a intuitivní je používat Internetbanking.

Internetové bankovnictví vám umožní

  • provádět běžné bankovní činnosti (placení, sledování pohybů na účtech, zobrazení elektronických výpisů za posledních 24 měsíců),
  • sjednat si půjčku, kontokorent, platební kartu nebo pojištění,
  • dobíjet předplacené karty mobilních operátorů,
  • kompletní obsluhu platební karty (změnit si limity pro platby kartou na internetu a pro výběry hotovosti v bankomatu, aktivovat kartu, objednat debetní a kreditní kartu, blokovat/odblokovat kartu a objednat náhradní),
  • přijímat a platit faktury, pojistné a složenky elektronicky díky e-faktuře.

Tipy a návody

Mohlo by vás zajímat

Na co se často ptáte

Smlouvu lze uzavřít osobně na libovolném místě České spořitelny. Zřízení lze též předjednat telefonicky na bezplatném čísle 800 207 207, připravená smlouva Vám pak bude zaslána buď domů nebo na vybranou pobočku České spořitelny, kde ji osobně podepíšete. Podpis smlouvy lze také vyřídit korespondenčně.

Předpokladem je, že jste majitelem sporožirového nebo běžného účtu. Další podmínkou je, že jste starší 15-ti let.

Poznámka: Pro založení služby SERVIS 24 - START nemusí být klient majitelem sporožirového ani běžného účtu!

Ano. Služba SERVIS 24 je přístupná občanům, živnostníkům i firmám.

Zřízení služby SERVIS 24 je bezplatné.

Měsíční poplatek je v případě více sporožirových účtů jednoho klienta účtován pouze jednou, bez ohledu na počet napojených sporožirových účtů. Stejný princip platí i u běžných účtů.

Na výši poplatku nemá vliv, kolika distribučními kanály budete své účty obsluhovat.

Navíc Vám tato služba přináší finanční zvýhodnění Vašeho sporožirového a běžného účtu ve výši poplatku za vedení a správu účtu a zároveň i nižší poplatky za vybrané transakce.

Ano. K přístupu ke službě SERVIS 24 může majitel účtu udělit oprávnění libovolnému množství disponentů.

Disponentem ke službě SERVIS 24 se může stát kterýkoli stávající klient České spořitelny (musí mít zaveden minimálně podpisový vzor na některé z poboček).

Služba SERVIS 24 je standardně zabezpečena bezpečnostními prvky přímého bankovnictví, kterými jsou:

  • klientské číslo,
  • heslo (zvlášť pro Telebanking a Internetbanking),
  • bankovní PIN,
  • bezpečnostní kód.

Volitelně je možné využívat také vyšší typy zabezpečení:

  • klientský certifikát – soubor dat uložený na čipové kartě, kterým lze prostřednictvím čtečky připojené k počítači jednoznačně identifikovat uživatele služby SERVIS 24 nebo autorizovat jeho transakce,
  • autorizační SMS – SMS zpráva zaslaná na Váš mobilní telefon obsahující autorizační kód, který slouží k autorizaci nadlimitních transakcí zadaných přes službu SERVIS 24 Internetbanking.
  • přihlašovací SMS – SMS zpráva zaslaná na Váš mobilní telefon obsahující přihlašovací kód, který doplňuje Vaše heslo pro přihlášení do internetového bankovnictví.

O klientský certifikát ke službě SERVIS 24 můžete požádat buď již při sjednání služby nebo kdykoli později, a to pouze prostřednictvím pobočky ČS. Číslo mobilního telefonu pro zasílání autorizačních SMS si můžete nastavit buď již při sjednání služby nebo kdykoli později, a to pouze prostřednictvím kteréhokoli obchodního místa Banky.

Dalšími prvky zvyšujícími bezpečnost služby jsou:

  • grafická klávesnice – klávesnice umístěná na přihlašovací obrazovce do aplikace Internetbanking a na obrazovce pro změnu hesla,
  • možnost změny přístupového hesla pro Telebanking a Internetbanking,
  • možnost změny výše denního limitu,
  • možnost volby používání vyššího typu zabezpečení,
  • možnost zasílání informací o účtu prostřednictvím SMS zpráv, možnost aktivního používání a kombinování bezpečnostních prvků (změna hesla, změna limitu, SMS zprávy o Bankou přijatých transakcích, popř. používání autentizačního kalkulátoru či klientského certifikátu či autorizačních SMS),
  • zaznamenávání a archivace veškeré komunikace vedené přes službu SERVIS 24.

Od 16. června 2008 je možné nastavit nebo změnit telefonní číslo pro zasílání autorizačních SMS zpráv pouze v pobočkách České spořitelny. Tímto opatřením chráníme naše klienty před zneužitím přihlašovacích údajů a před podvodnými transakcemi.

Banky čelí novým typům útoků na internetové bankovnictví a musejí na ně pružně reagovat, tak aby zajistily maximální bezpečnost služby pro klienty. A právě bezpečnost je pro nás naprosto prioritní – nové opatření je v zájmu ochrany Vašich prostředků.

Pro klienty, kteří využívají pouze produkty Finanční skupiny České spořitelny (např. majetkové účty, spořící nebo úvěrové účty stavebního spoření, penzijní připojištění nebo životní pojištění) a nemají v Bance vedený žádný běžný nebo sporožirový účet, případně některý z těchto účtů v Bance mají, ale nechtějí na nich provádět aktivní operace, byla připravena jednodušší verze služby SERVIS 24 pod názvem SERVIS 24 - START.

Prostřednictvím služby SERVIS 24 - START může klient realizovat vybrané služby a operace. Transakce, které nejsou uživateli služby SERVIS 24 - START v aplikaci SERVIS 24 Internetbanking přístupné, jsou barevně odlišeny.