Zadané příkazy

Poslední aktualizace 21.11.2025

 

Všechny zadané příkazy uvidíte v George Business na jednom místě přehledně rozdělené do kategorií, ve kterých můžete dále filtrovat a vyhledávat.

Zadané příkazy Zadané příkazy

Rozepsané příkazy

Stav „Rozepsané“ můžete použít pro zadávané nebo importované příkazy, které by například měly projít ještě kontrolou, než budou připravené k podpisu. V obou případech si možnost uložení do rozepsaných příkazů můžete aktivně vybrat. 

Rozepsané příkazy vidí jen uživatel, který je sám založil. 

Rozepsaný příkaz lze upravit. Po úpravě či kontrole lze platby přesunout do složky „K podpisu“ a pokračovat v autorizaci.

Hromadné akce pro rozepsané příkazy

S rozepsanými příkazy můžete pracovat i hromadně. Stačí vlevo označit jednotlivé příkazy, případně zvolit „Vybrat vše“, a vybrat požadovanou akci na dolní modré liště:

  • Smazat vybrané
  • Tisknout PDF
  • Přesunout vybrané (do složky „K podpisu“).
Hromadné akce pro rozepsané příkazy Hromadné akce pro rozepsané příkazy

Příkazy k podpisu

V tomto oddílu můžete přehledně spravovat platební příkazy, které čekají na vaši autorizaci. Tyto příkazy naleznete v rozbalovacím menu pod Přehledem příkazů mezi Zadanými příkazy, v záložce „K podpisu“.

Pokud máte nějaké příkazy, které aktuálně vyžadují vaši pozornost, můžete se do sekce dostat také zkratkou přes odpovídající upozornění v sekci „K vyřízení.

Podrobné informace najdete v samostatné kapitole Příkazy k podpisu.

Čekající příkazy

V této záložce naleznete příkazy, které čekají na zpracování systémem banky. Nejčastěji se zde budou nacházet příkazy, které jste naplánovali s budoucí splatností. 
 
I příkazy s budoucí splatností je ještě možné smazat. Tlačítko najdete v možnostech na konci řádku s platbou, případně uvnitř detailu příkazu. Operaci mazání je třeba autorizovat.  
 
Jako „Čekající“ se vám bude zobrazovat i platba, která čeká na podpis jiného uživatele, například v případě přípodpisu.

Provedené a neprovedené příkazy

 V záložce „Provedené“ v „Zadaných příkazech“ uvidíte příkazy, které byly provedené během posledních 7 dní. K hlavní kontrole vašich provedených transakcí slouží transakční historie účtu.

Platba, kterou z různých důvodů nebylo možné zpracovat, se bude nacházet v záložce „Neprovedené“ po dobu 7 dní. Odtud je možné například platbu zopakovat.