Červen: SWIFT konfirmace, zůstatek účtu a potvrzení plateb

Poslední aktualizace 15.08.2025

Od června můžete v George Business opět využívat nové funkce. Přidali jsme možnost vystavení SWIFT konfirmací pro zahraniční platby nebo možnost zobrazení zůstatků při exportu transakční historie do Excelu.

SWIFT konfirmace pro SEPA a zahraniční platby

Při zadávání jednorázových SEPA a zahraničních plateb si můžete vyžádat SWIFT konfirmaci o provedení platby.

Jak zažádat o SWIFT konfirmaci?

  • Ve spodní části platebního formuláře u „SWIFT konfirmace o provedení platby“ zaškrtněte „Zaslat na e-mail“.
  • Po zaškrtnutí boxu se vám zobrazí pole s předvyplněnou e-mailovou adresou, na kterou vám SWIFT konfirmaci zašleme. E-mailovou adresu můžete podle potřeby změnit.
  • SWIFT konfirmaci vám zašleme po zpracování platby.
  • Jedná se o placenou službu podle aktuálního ceníku.
Možnost zaslání e-mailu jako konfirmaci SEPA a zahraniční platby Možnost zaslání e-mailu jako konfirmaci SEPA a zahraniční platby

Počáteční a konečný zůstatek účtu v transakční historii

Již od dubna máte k dispozici informace o počátečním a konečném zůstatku na účtu při vyhledávání v transakční historii a při tisku transakční historie ve formátu PDF.

Od června jsme rozšířili tuto možnost a zůstatky si můžete zobrazit i při exportu transakční historie do Excelu. Pokud si vyhledáte transakce napříč všemi účty, i u nich si můžete zobrazit počáteční a konečný zůstatek při exportu do MS Excel nebo při tisku PDF. 

Export transakční historie do MS Excel

  • V transakční historii účtu vyhledejte požadované transakce za konkrétní období a v pravém horním rohu klikněte na tlačítko „Export“.
  • V okně, které se otevře v pravé části obrazovky, zvolte formát „MS Excel (.xlsx), označte pole, která chcete zobrazit a v sekci „Možnosti“ nechte zaškrtnuté pole „Počáteční/konečný zůstatek“.
  • Ve spodní části zkontrolujte náhled a klikněte na tlačítko „Stáhnout“.

Export transakcí vyhledaných napříč všemi účty

  • V horní modré liště vyhledejte požadované transakce za konkrétní období.
  • V pravém horním rohu stiskněte tlačítko „Export“. V okně, které se otevře v pravé části obrazovky, ponechte zaškrtnutý box „Počáteční/konečný zůstatek“.
  • Pokud ve výsledku vašeho vyhledávání budou transakce z více než 10 účtů, zobrazí se zůstatky pouze u prvních deseti.
Export počátečního a konečného zůstatku do Excelu Export počátečního a konečného zůstatku do Excelu

E-mailové potvrzení ručně zadané hromadné platby

Stejně jako u jednorázových plateb si nyní můžete vyžádat potvrzení i při ručním zadání hromadné platby.

  • Při zadávání údajů hromadné platby v prvním kroku zaškrtněte box u E-mailového potvrzení a uveďte e-mailovou adresu, na kterou vám potvrzení pošleme. 
  • Následně si vyberte jazyk, ve kterém vám potvrzení máme vystavit – česky nebo anglicky.
  • Jakmile platbu zaúčtujeme, zašleme vám potvrzení hromadné platby na zadaný e-mail.
  • E-mailové potvrzení si můžete zvolit také při vytváření platební šablony nebo při jejím použití k zadání platby.
E-mailové potvrzení hromadných plateb E-mailové potvrzení hromadných plateb