Jak postupovat a jakou pomoc od nás můžete očekávat v případě zasažení živelní pohromou, naleznete zde. Velká voda zasáhla i naši pobočkovou síť. Před návštěvou pobočky, prosím, ověřte její dostupnost zde.

Jak změním jazyk pro zasílání bezpečnostních upozornění?

Pokud si chcete změnit jazyk, ve kterém vám budeme zasílat upozornění, postupujte následovně:

  1. Přihlaste se do Správy IDentity svým Uživatelským jménem a bezpečnostní metodou. Nebo pokud jste už přihlášení do internetového bankovnictví George, otevřete menu Nastavení a klikněte na volbu Profil.
  2. U volby Uživatelské jméno klikněte Změnit.
  3. Na kartě Nastavení komunikace stiskněte tlačítko Upravit informace.
  4. Upravte nastavení jazyku komunikace.
  5. Stiskněte tlačítko Uložit.
  6. Změny v nastavení komunikace jsou uloženy.