Co mám dělat, když se mi nedaří přihlásit do George nebo jiné aplikace?

Pokud se vám nedaří přihlásit do našeho internetového bankovnictví George nebo jiné aplikace, zkontrolujte:

1. Uživatelské jméno

  • Zkontrolujte, jestli už máte nastavené uživatelské jméno. Pokud ho nemáte, použijte svoje desetimístné klientské číslo. 
  • Zkontrolujte, že uživatelské jméno, které zadáváte, je správné a neobsahuje nepovolené znaky a mezery

2. Bezpečnostní metodu

  • Pokud u vaší Bankovní IDentity máte dočasně nebo trvale zablokovanou bezpečnostní metodu, postupujte podle pokynů na přihlašovací stránce. 
  • Pokud už máte Bankovní IDentitu a zablokovali jste si bezpečnostní metodu pro přihlášení, vygenerujte si v nejbližším bankomatu ČS nebo na pobočce aktivační kód pro odblokování. 

3. Heslo/PIN

  • Zkontrolujte, že heslo, které zadáváte při přihlášení, je správné a neobsahuje nepovolené znaky a mezery. Pokud si vaše heslo nepamatujete, využijte proces pro obnovení hesla
  • Zkontrolujte, že do aplikace George klíč zadáváte správný 6místný PIN (případně, že používáte správný otisk prstu).

4. Mobilní telefon

  • Zkontrolujte, že telefon nebo tablet, na kterém běží aplikace George klíč (pro Android nebo iOS), je připojen k internetu.
  • Zkontrolujte, že máte po ruce telefon se svým bezpečnostním telefonním číslem, na který vám má přijít SMS s Ověřovacím kódem pro potvrzení přihlášení. 
  • Pokud se vám nedaří přihlásit do mobilního bankovnictví George, ujistěte se, že na svém telefonu nebo tabletu máte nainstalovanou a aktivovanou také mobilní aplikaci George klíč.

Pokud výše uvedené rady nepomohly, kontaktujte nás na čísle 800 207 207.

Načítání aplikace