Zpět na časté dotazy

Co mám dělat, když se mi nedaří přihlásit do George nebo jiné aplikace?

Pokud se vám nedaří přihlásit do našeho internetového bankovnictví George nebo jiné aplikace, zkontrolujte:

1. Uživatelské jméno

  • Zkontrolujte, jestli už máte nastavené uživatelské jméno. Pokud ho nemáte, použijte svoje desetimístné klientské číslo. 
  • Zkontrolujte, že uživatelské jméno, které zadáváte, je správné a neobsahuje nepovolené znaky a mezery

2. Bezpečnostní metodu

  • Pokud u vaší Bankovní IDentity máte dočasně nebo trvale zablokovanou bezpečnostní metodu, postupujte podle pokynů na přihlašovací stránce. 
  • Pokud už máte Bankovní IDentitu a zablokovali jste si bezpečnostní metodu pro přihlášení, vygenerujte si v nejbližším bankomatu ČS nebo na pobočce aktivační kód pro odblokování. 

3. Heslo/PIN

  • Zkontrolujte, že heslo, které zadáváte při přihlášení, je správné a neobsahuje nepovolené znaky a mezery. Pokud si vaše heslo nepamatujete, využijte proces pro obnovení hesla
  • Zkontrolujte, že do aplikace George klíč zadáváte správný 6místný PIN (případně, že používáte správný otisk prstu).

4. Mobilní telefon

  • Zkontrolujte, že telefon nebo tablet, na kterém běží aplikace George klíč (pro Android nebo iOS), je připojen k internetu. Pokud nejste připojeni nebo se připojit nemůžete, využijte možnost přihlášení přes aplikaci George klíč bez připojení k internetu.
  • Zkontrolujte, že máte po ruce telefon se svým bezpečnostním telefonním číslem, na který vám má přijít SMS s Ověřovacím kódem pro potvrzení přihlášení. 
  • Pokud se vám nedaří přihlásit do mobilního bankovnictví George, ujistěte se, že na svém telefonu nebo tabletu máte nainstalovanou a aktivovanou také mobilní aplikaci George klíč.

Pokud výše uvedené rady nepomohly, kontaktujte nás na čísle 800 207 207.

Načítání aplikace