Konzultační a asistenční služby Maják+

Infolinka MAJÁK − rychlá pomoc, když jde o čas

31. května 2021

7 minut

Jak člověku přibývají léta, hůře zvládá některé situace, které přináší každodenní život. Je toho hodně, co se na každého z nás valí: zdravotní, sociální či rodinné problémy, sousedské spory, které vyžadují radu právníka, špatně fungující počítač, kapající vodovodní kohoutek... Pro podobné a mnohé další situace jsou tu naše konzultační a asistenční služby MAJÁK+.

MAJÁK+ vznikl primárně pro potřeby seniorů, ale mohou jej využít i jejich blízcí. Jde o kombinaci telefonních konzultací a asistenčních služeb, které vám pomohou v různých životních situacích, na něž kvůli horšímu zdravotnímu stavu v pozdějším věku sami nemusíte stačit. Někdy potřebujete v klidu pochopit, co obnáší vaše nemoc nebo jakou sociální pomoc můžete žádat a kde, abyste zvládli léčbu. Jindy oceníte radu právníka při sporech v rodině, se sousedy nebo v práci. A když je toho na vás moc, uleví vám od stresu podpora odborníka na psychické potíže. V domácnosti občas nemáte sílu nebo zručnost na výměnu baterie nebo lustru. A když v sobotu večer praskne potrubí, rychlý zásah řemeslníka je nad zlato. Kromě člověka, který si službu sjedná, může MAJÁK+ využívat až šest dalších lidí, takže těmito službami zabezpečíte nejen konkrétní osobu, ale i další rodinné příslušníky.

S čím vším může MAJÁK+ pomoci?

Maják lze sjednat ve dvou variantách. První, základní varianta obsahuje možnost telefonické zdravotní asistence a sociální konzultace. Ke druhé, kompletní variantě přidáváme asistenční služby, které lze využít v nepříjemných životních situacích nebo když potřebujete pomoc a nevíte, na koho se obrátit. Konkrétní příklady využití a srovnání obou variant jsou znázorněny v následující tabulce.

Konzultační a asistenční služby MAJÁK+ si k životnímu pojištění můžete sjednat na kterékoliv naší pobočce. Kontaktujte svého bankéře, poradí vám, jak postupovat.

Jak fungují konzultační a asistenční služby MAJÁK+

Zavoláte na non-stop linku a podle typu nouzové situace si vyžádáte pomoc v těchto oblastech: 

  • Zdravotní nebo sociální konzultace
  • Konzultace s právníkem
  • Podpora při psychických potížích
  • IT dálková pomoc
  • Rychlý zásah řemeslníka při havárii v domácnosti
  • Pomoc „hodinového manžela“ při běžné údržbě v domácnosti

Asistenční centrum vás přepojí na příslušného odborníka nebo vám s ním domluví konzultaci v době, kdy se vám to hodí. 

Koordinátor centra k vám vyšle co nejrychleji řemeslníka při havárii nebo hodinového manžela v nejbližším možném termínu.

Kam volat

Pokud potřebujete pomoc v některé z výše uvedených oblastí, volejte linku GLOBAL ASSISTANCE: +420 266 799 830.

Mějte prosím připraveno číslo pojistné smlouvy, ke které byla služba MAJÁK+ sjednána.

 

MAJÁK je světlem ve tmě

Někdy nás život postaví do situace tak těžké, že je téměř k neunesení. V takových chvílích potřebujeme pomocnou ruku, která nám pomůže naše břemeno nést. Přečtěte si příběh paní Zdeny.

Když šel Jan, manžel paní Zdeny, do důchodu, těšil se, jak bude chodit na svůj milovaný golf, navštěvovat dcery a vnoučata žijící v zahraničí, pracovat na zahradě a plavat v novém bazénu. Užíval jen léky na vysoký tlak a do 65 let byl v podstatě zdravý.

Pak ho začal pobolívat žaludek. Základní vyšetření z krve a moči nic zásadního neodhalila. Potíže se ale stupňovaly a přidružila se k nim bolest nohou. Jednoho dne se Jan nedokázal postavit. V nemocnici mu diagnostikovali trombózu. Lékaři mu dali léky na ředění krve a kvůli přetrvávajícím bolestem břicha jej poslali na sonografické vyšetření a na CT, které odhalilo nález na slinivce s metastázami do jater. Zhoubný nádor již nebylo možné operovat a Janovi zbývalo pár měsíců života.

Zoufalá Zdena hledala řešení, které by jí a manželovi umožnilo důstojně prožít krátký společný čas, který měli před sebou. Její kolegyně měla čerstvě sjednanou službu MAJÁK a poskytla Zdeně číslo pojistné smlouvy. Zdena zavolala na infolinku MAJÁKU a pak už šlo všechno jako na drátkách. Obratem se jí ozvala specialistka, která jí dala praktické rady, co má udělat a na co má nárok. Dokonce zavolala i místnímu starostovi, aby zjistila místní možnosti. Nejužitečnější byly pro Zdenu informace o nároku na tzv. dlouhodobé ošetřovné a o službách domácí hospicové péče. Kontakty a potřebné formuláře jí specialistka poslala do mailu a Zdenu ujistila, že kdykoliv může zavolat znovu. Rady byly velmi užitečné, Zdena se podle nich řídila, a Jan tak mohl strávit poslední týdny svého života v pohodlí domova, obklopen svými nejbližšími.

Pokračujte dále