Ne každý telefon či e-mail z banky, který nečekáte, musí být pokusem o podvod. Česká spořitelna se snaží kontaktovat klienty, kteří mají nevyzvednuté peníze ze zrušených či ukončených smluv.
Když se nám podaří kontaktovat je dopisem nebo e-mailem a pozveme je na pobočku, aby si peníze vyzvedli, naši aktivitu oceňují. Ne na všechny takové klienty ale máme kontaktní adresy, proto přistupujeme i k telefonátu. Na jeho začátku musíme ověřovat, že skutečně hovoříme s daným klientem. Někteří se však domnívají, že se jedná o podvodný telefonát a odmítnou potvrdit svoji totožnost.
Oceňujeme obezřetnost těchto klientů, ale nechceme, aby o své peníze přišli. Prosíme proto, aby se nebáli přečíst si e-mail či vyslechnout telefonát z České spořitelny a potvrdit při něm svou totožnost. Ale pozor! Nikdy se neptáme a nebudeme ptát na vaše přihlašovací údaje k účtům či přístupová hesla. Kdybyste při telefonátu z banky měli pocit, že se jedná o podvod, zavěste a zavolejte nám zpět. Chcete-li si sami ověřit, zda ve Spořitelně nemáte nějaké zapomenuté peníze, navštivte jakoukoliv naši pobočku a ověřte si to. V pobočce vám podvodníci nehrozí!
Děkujeme za vaši důvěru.