Česká spořitelna je značka, která směřuje kupředu a svými inovacemi odpovídá na potřeby mladé digitální generace jdoucí s dobou. Trendy této doby jsou jednoduché, moderní a čisté designy. Spořitelna jako moderní banka tyto tendence dlouhodobě sleduje a novou vizuální identitou tak omlazuje svou podobu na rychlejší, jednodušší, přístupnější a intuitivnější značku.

 

V roce 2018 spustila Spořitelna proměnu internetového bankovnictví Servis 24 na modernější a inovativnější bankovnictví budoucnosti – George. George dostal svou vlastní barevnou paletu, která se odlišovala od korporátního stylu značky. Kromě omlazení vizuální identity bylo cílem sjednotit barevnost George a České spořitelny.

Doposud se výrazné barvy objevovaly pouze v souvislosti s Georgem. Nově se s barvami propojí celý brand České spořitelny. Značka se s vybranými barvami stává přátelštější, přístupnější a modernější bankou.