Peníze na klik

Péče a podpora pro klienty

Jak si peníze během několika vteřin převedete na svůj účet?

Pomocí našich
bankomatů

V internetovém bankovnictví George či SERVIS 24

Na pobočkách České spořitelny

Na bezplatné telefonní lince 800 208 208

V eshopech při platbě prostřednictvím Platba 24

Tip: Finanční rezervu máte neustále k dispozici a díky ní získáte online přístup k penězům.

Jak Peníze na klik fungují?

Dokud peníze nepotřebujete a nečerpáte, nic nesplácíte

 Pořídili jste si Peníze na klik – jen kdyby náhodou. Sami si zvolíte kdy a kolik peněz si v případě potřeby převedete na účet.

Začnete pravidelně splácet, až když si peníze převedete na účet

 Pokud potřebujete finance, jednoduše si je převedete. Od této chvíle začnete každý měsíc splácet dokud celou částku nedorovnáte (při limitu 20 000 Kč je to 1 000 Kč měsíčně).

Peníze na klik můžete využívat opakovaně až do výše limitu

 I když jste už část peněz splatili, může se objevit další nečekaná situace. Třeba vám přestane fungovat mobil. Na svůj účet si můžete znovu převést potřebné peníze a koupit si nový.

Půjčku můžete kdykoliv zdarma dorovnat

 Pokud v práci dostanete mimořádnou odměnu a rozhodnete se celou částku jednorázově splatit, nic vám v tom nebrání.

Jak probíhá splácení?

  • Splácíte postupně, každý měsíc stejnou částku.
  • Nemusíte se o nic starat, splátky budeme z vašeho účtu strhávat automaticky inkasem. Jen myslete na to, aby bylo na účtu před každou splátkou dostatek peněz.

Informace, které se hodí vědět

Peníze na klik umožňují

  • měnit datum splátky (vybrat si můžete od 5. do 20. dne v měsíci), 
  • 2x ročně odložit splátky (nejdříve po 6 měsících od podpisu smlouvy) nebo kdykoli poslat mimořádnou splátku či celý úvěr splatit,
  • zvýšovat či snižovat limit podle svých potřeb – nezapomeňte, že se tak mění i výše splátky.

Na co nezapomeňte

  • udržovat na účtu dostatek peněz pro pravidelnou splátku,
  • v případě změny účtu, ze kterého splácíte, ji nahlásit a na novém účtu nastavit,
  • pokud nebudete moci splácet, dejte nám vědět – najdeme pro vás řešení.

Často se nás ptáte

Přesné informace o čerpání úvěru uvidíte na výpisu z vašeho účtu nebo ve svém internetovém bankovnictví.

Aktuální stav (tj. čerpanou částku i částku, kterou ještě máte k dispozici pro další využití) i přehled o pohybech na účtu (čerpaných penězích a příchozích splátkách) máte k dispozici on-line ve svém internetovém a mobilním bankovnictví nebo bankomatu. Kdykoliv můžete také zavolat na Klientské centrum 800 208 208 nebo zajít na jakoukoliv naši pobočku.

Úvěrový limit je možné kdykoliv v průběhu smlouvy zdarma změnit. Jenom je důležité mít na paměti, že se změnou úvěrového limitu dojde i ke změně pravidelné měsíční splátky (ta je ve výši 5 % z úvěrového limitu).

Zvýšení limitu je možné provést v internetovém bankovnictví, v mobilní aplikaci na bankomatech ČS nebo na našich pobočkách. Vaši žádost o zvýšení limitu posoudíme, abychom si byli jistí, že vás vyšším limitem nepřetížíme, protože dojde zároveň i ke zvýšení měsíční splátky.

Snížení limitu je možné na jakékoliv naší pobočce.

Dokud nemáte nic vypůjčeno, tak nic nesplácíte. Splácet začnete až následující měsíc poté, co Peníze na klik využijete.

Splátky začneme strhávat z vašeho osobního účtu automaticky inkasem z účtu, proto se o splácení nemusíte starat. Jenom je důležité myslet na to, abyste měl/a dostatek peněz na splátku na účtu.

Ano, je to možné a je to zdarma. Změna výše splátky znamená ale i změnu celkového úvěrového limitu (viz otázka Můžu si změnit úvěrový limit?).

Ano, je to možné zdarma a kdykoliv. Nemusíte nám nic dopředu oznamovat ani o to žádat.

Důvodů může být několik. Buď už vám nezbývají žádné další peníze k využití nebo došlo k opoždění se splátkou, případně se mohl vyskytnout nějaký technický problém. Každopádně nám neváhejte zavolat na Klientské centrum 800 208 208 nebo zajděte na jakoukoliv naši pobočku.

Ano, je to možné na jakékoliv naší pobočce.

Pojistnou událost můžete nahlásit telefonicky na zákaznické lince +420 234 240 250 nebo e-mailem na informace@pojistovnacs.cz.

Česká spořitelna, a. s.
6670 Vymáhání pohledávek 
tel: +420 956 777 666 

Pro volání z mobilních linek: 
O2: +420 726 111 666 
T-Mobile: +420 605 661 666 
Vodafone: +420 776 991 666

e-mail: spravapohledavek@csas.cz

V první řadě nám záleží na tom, abyste půjčku spláceli řádně a včas. Pokud ke zpoždění dojde, tak vás na to upozorníme ještě předtím, než přistoupíme k účtování sankcí a vy budete mít čas zpoždění napravit a vyhnout se sankcím. V případě potíží se splácením jsme schopni vám navrhnout možnosti řešení.

K účtování sankcí přistupujeme nejdříve až 10. den po řádném termínu splátky. Řídíme se platnými právními předpisy a Smlouvou o úvěru. Sankce se skládá z části smluvní pokuty ve výši účelně vynaložených prostředků na vymáhání (tj. ve výši 300 Kč za 10 dní v prodlení) a úroků z prodlení, jejichž výše je stanovena zákonem (roční úroková sazba ve výši REPO sazby + 8 procentních bodů z dlužné částky za každý den prodlení).

    

Dokumenty ke stažení

Potřebujete s něčím poradit nebo si převést peníze?

Zavoláme vám

Telefonicky

Zanechte nám na sebe kontakt, co nejdříve se vám ozveme.

Načítání aplikace
Sjednání na pobočce

Na pobočce

Vyhněte se frontám a objednejte se k bankéři ve vaší nejbližší pobočce.

Online

Vyřiďte si všechno v klidu a z pohodlí domova. Stačí pár kliknutí myší.

×
George
Česká spořitelna
Bankovnictví budoucnosti.
Stáhnout