Naše úspěchy

Úspěchy, které nás inspirují k dalším krokům

Ocenění, která jsme v roce 2024 získali, nejsou jen poctou naší práci, ale i potvrzením, že náš přístup
k udržitelnosti a inovacím přináší skutečné výsledky. Každé z nich je závazkem a motivací pokračovat v podpoře komunit, ochraně životního prostředí a vytváření hodnot pro udržitelnější budoucnost.

2024

Mastercard Banka roku

  • 1. místo – Korporátní banka roku, Privátní banka roku, Mobilní aplikace roku
  • 2. místo – Developerská banka roku, Zodpovědná banka roku
  • 3. místo – Hypotéka roku, Banka bez bariér, Banka zákazníků

2024

Mastercard Banka roku

  • 1. místo – Korporátní banka roku, Privátní banka roku, Mobilní aplikace roku
  • 2. místo – Developerská banka roku, Zodpovědná banka roku
  • 3. místo – Hypotéka roku, Banka bez bariér, Banka zákazníků

Cena Hospodářských novin – Nejlepší banka

  • 1. místo – Nejlepší banka
  • 2. místo – Klientsky nejpřívětivější banka

Cena Hospodářských novin – Nejlepší banka

  • 1. místo – Nejlepší banka
  • 2. místo – Klientsky nejpřívětivější banka

Zlatá koruna - pdMEDIA s.r.o.

  • Hypotéka ČS: Nejlepšího produkt mezi hypotékami
  • George v mobilu – Nejlepší online aplikace
  • Vzdělávací program Abeceda peněz – Zlatá koruna v kategorii Společenská odpovědnost
  • Úvěr od Buřinky pro budoucnost - Zlatá koruna v kategorii Stavební spoření

Zlatá koruna - pdMEDIA s.r.o.

  • Hypotéka ČS: Nejlepšího produkt mezi hypotékami
  • George v mobilu – Nejlepší online aplikace
  • Vzdělávací program Abeceda peněz – Zlatá koruna v kategorii Společenská odpovědnost
  • Úvěr od Buřinky pro budoucnost - Zlatá koruna v kategorii Stavební spoření

Top odpovědná firma – Ceny Byznysu pro společnost

  • Top odpovědná firma v reportingu
  • Odpovědný leader v udržitelnosti
  • Top odpovědná velká firma 

ESG Excelence -  Seznam Zprávy – 100 Česká Elita 2024

  • ČS mezi desítkou firem s nejlepším ratingem ESG

Customer Centricity World Series Awards - ARCET Global

  • Nejlepší strategie zákaznické zkušenosti (světový a regionální vítěz) - Finanční zdraví jako poslání společnosti
  • Design zákaznické zkušenosti (světový a regionální vítěz) - Ekosystém finančního zdraví 
  • Digitální strategie/transformace (regionální vítěz) - Zlepšení finančního zdraví prostřednictvím mobilu 
  • Strategie a řízení krize (světový a regionální vítěz) - Boj za zákazníky v kyberprostoru