Nová kampaň Spořitelny akcentuje zlepšování finančního zdraví a vůbec poprvé využívá adresabilní videa
Nová kampaň, která odstartovala na začátku ledna 2024, akcentuje strategii Spořitelny zlepšovat finanční zdraví klientů. Spořitelna v kampani ukazuje, kolika klientům již pomáhá s péčí o jejich finanční zdraví a také o kolik korun si klienti průměrně za posledních 12 měsíců přilepšili. Cílem kampaně, která probíhá do konce března, je motivovat nové i stávající klienty k využívání online účtu a poradenství v rámci digitálního bankovnictví George.
„S finančním zdravím pomáháme již více než 2 milionům klientů, kterým jsme za poslední rok pomohli zlepšit finanční zdraví v průměru o 7 254 korun. Jsme největší bankou zaměřenou na osobní poradenství v Česku a v kampani proto zdůrazňujeme různorodost našich klientů a jejich potřeb,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.
Kampaň poběží v televizi, online kanálech, na streamovacích platformách a v rámci sociálních sítí, kde se do ní zapojí řada influencerů. Jako jedna z prvních českých společností pak Spořitelna v rámci kampaně využije tzv. adresabilní videa. „Ve spolupráci s naší komunikační agenturou Wavemaker CZ využíváme vůbec poprvé tuto technologii, která umožňuje přizpůsobit obsah i čas a způsob doručení online videí přirozeným preferencím jednotlivých klientů. Připravili jsme desítky variant našeho online spotu, které budeme klientům zobrazovat na základě jejich přirozeného online chování a jejichž obsah je personalizovaný tak, aby klientům doporučil ten nejrelevantnější produkt či službu pro zlepšení jejich finančního zdraví,” doplňuje Monika Hovorková.
Součástí komunikačního mixu jsou i outdoorové reklamní plochy, billboardy, LCD obrazovky v rámci pobočkové sítě a prostředky hromadné dopravy včetně kompletního brandingu přestupní stanice Muzeum pražského metra.
Kampaň připravil tým pod vedením Tomáše Novotného a Jakuba Hereše z VMLY&R a Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague. Spot produkovala společnost Bistro Films v čele s režisérským duem Wolfberg.
„Zvlášť velkou pozornost jsme věnovali castingu a kostýmům, spolu se svícením vytváří moderní a hravou atmosféru, které jsme chtěli docílit,“ doplňuje k formální stránce spotu Tomáš Novotný z VMLY&R.
TV spot
Více o kampani na https://www.csas.cz/cs/osobni-finance/stante-se-klientem
Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:
Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz
Profil České spořitelny
Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.
- Jsme první bankou, která se stará o finanční zdraví klientů. Veřejně jsme se zavázali, že do roku 2025:
- Pomůžeme všem našim klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje
- Zpřístupníme kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v České republice
- Pomůžeme milionu našich klientů šetřit si na důchod
- Poskytneme českým firmám 50 miliard na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst
- Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
- Naše internetové a mobilní bankovnictví George má více než 2 miliony uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
- Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok desítky miliónů korun.