Podle průzkumu agentury NMS a České spořitelny se tzv. gamingu v ČR pravidelně věnuje 37 % obyvatel, tedy 2,5 milionu lidí, kteří v průběhu hraní online her provádějí množství finančních transakcí. Proto se Spořitelna rozhodla vstoupit na globálně nejpopulárnější herní sociální síť Twitch a ve své komunikační kampani oslovit právě komunitu českých hráčů online her a inspirovat je prostřednictvím rad, tipů a informací, souvisejících s tématem financí a finančního zdraví v oblasti online počítačových her.

„V herním průmyslu dochází k obrovskému množství finančních transakcí. Ať jde o výdaje na pořízení počítače, herní konzole, příslušenství, her, ale i výdaje v průběhu hraní her samotných. Ne všichni hráči přitom vědí, jak s penězi zodpovědně nakládat. Proto jim chceme pomáhat prostřednictvím rad, tipů či návodů, na jejichž základě budou hráči úspěšnější nejen v hraní ve virtuálním prostředí, ale i v reálném světě. Máme potvrzené řadou výzkumů a studií, mimo jiné od respektovaného National Institute of Health, že gaming rozvíjí mnoho užitečných životních kompetencí, jako jsou znalost jazyků, schopnost rozhodování, týmovost, trpělivost, postřeh, kreativita nebo strategické myšlení,” říká Monika Hovorková, která ve Spořitelně odpovídá za značku a komunikaci.

Komunikační kampaň pro Česku spořitelnu vytvořila agentura VMLY&R a do její tvorby zapojila i zástupce z oblasti gamingu, ať šlo o různé esport týmy, herní studia či přímo samotné hráče. Kampaň poběží zejména na online platformách (YouTube, TikTok, Instagram), českých herních webech a také na nejpopulárnější streamovací platformě Twitch. Komunikační kampaň bude cílit zejména na skupinu gamerů ve věku 18-35 let.

Spot ke zhlédnutí: Silnější v gamingu, #silnější i v životě