Tradiční promo kampaň Spořitelny i v letošním roce odmění klienty za pravidelné spoření na dětském účtu. Nově mohou klienti navíc získat ještě další odměnu, a to při sjednání stavebního spoření a doplňkového penzijního spoření a celkem získat bonus až ve výši 5 100 Kč. Letošní akce trvá od 1. srpna do 31. října 2022 a mohou ji využít děti a studenti do 17 let včetně.

„Filozofie naší kampaně na podporu prodeje dětských účtů stojí na jednoduché myšlence, kterou je propojení kapesného a dětského účtu, díky kterému mohou mladí klienti nahlédnout do světa financí a vyzkoušet si hospodařit s penězi pod dozorem rodičů. Děti se učí zacházet nejen s běžným účtem, mobilním bankovnictvím George, ale i vlastní platební kartou a zlepšují se ve finanční gramotnosti,” říká Markéta Staníčková, která má na starost nabídku služeb pro mladé klienty a dodává: „Počet dětských účtů se nám díky tradiční promo kampani daří každým rokem skokově navyšovat. Letos spouštíme kampaň již čtvrtým rokem po sobě a nově ji rozšiřujeme i na další produkty zaměřené na mladé klienty do 17 let včetně. Předpokládáme, že bychom v rámci kampaně mohli získat 25 tisíc nových klientů s dětským účtem a navýšíme tak celkový počet dětských klientů, kteří mají od Spořitelny uzavřený nějaký produkt, na čtvrt milionu,” dodává Markéta Staníčková.

Podmínky pro získání bonusu při sjednání jednotlivých produktů a výhody pro mladé klienty:

  • Dětský účet – Pokud na dětský účet přijdou v měsíci, kdy byl založen, nebo v jakémkoli z následujících 5 kalendářních měsíců po jeho založení částka ve výši alespoň 50 Kč, připíše Spořitelna na účet kapesné ve výši 50 Kč. Celkově tak může dítě získat bonus ve výši 300 Kč. Pokud navíc zákonný zástupce dítěte sjedná pro dítě další dětský produkt (Stavební spoření, Doplňkové penzijní spoření nebo Životní pojištění FLEXI Junior), získá od Spořitelny měsíční kapesné ve výši 100 Kč (za předpokladu, že bude na dětský účet spořit měsíčně částkou ve výši 50 Kč). Celková odměna tak může činit až 600 Kč.
  • Stavební spoření – Při sjednání stavebního spoření přispěje Spořitelna částkou ve výši 3 500 Kč na účet stavebního spoření.
  • Doplňkové penzijní spoření – Při sjednání doplňkového penzijního spoření pro děti přispěje Česká spořitelna částkou 1000 Kč.
  • Životní pojištění – Česká spořitelna přidá bonusové plnění 500 000 Kč u nové Flexi Junior.

Stejně jako v loňském roce je součástí kampaně vzdělávací seriál ze světa financí pro rodiče a děti. Jednotlivé díly najdete na blogu České spořitelny.

 

Výhody dětského účtu:

  • Založení a vedení dětského účtu je zcela zdarma;
  • Platební karta pro děti už od 8 let
  • Děti nemohou utratit více, než mají na účtu;
  • Rodiče mohou nastavit limity pro všechny typy platebních operací;
  • O každé provedené platbě jsou rodiče informováni, ať už díky upozornění z mobilní aplikace George (pomocí tzv. Push notifikace) nebo e-mailem;
  • V případě ztráty karty ji lze zdarma a jednoduše zablokovat nebo odblokovat přes mobilní aplikaci George, v internetovém bankovnictví George nebo telefonicky na infolince v Klientském centru 800 207 207 a kartu zase odblokovat.

Více podrobností na https://www.csas.cz/detskyucet

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS 
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz   
                                                                    

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,5 milionu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti retailových i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George má 1,9 milionu uživatelů a je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.