Česká spořitelna výrazně zjednodušila celý proces sjednání pojištění domácnosti nebo nemovitosti. Svůj byt nebo dům mohou klienti nově pojistit na pár kliknutí přímo v mobilním bankovnictví George. Uzavření pojištění probíhá výhradně on-line a bez nutnosti návštěvy pobočky nebo finančního poradce.

"Naše nové digitální řešení výrazně zjednodušuje a zkracuje celý proces uzavření pojištění. Díky detailní znalosti klienta nám stačí vyplnit pár údajů, zbývající informace o klientovi si již automaticky doplníme," říká Jan Bojko, product owner squadu Pojistné potřeby-neživotní rizika.

Co vše přináší klientům sjednání pojištění nemovitosti v mobilním bankovnictví:

  • Cenové mapy - díky napojení na cenové mapy klientovi zjistíme reálnou hodnotu jeho bytu; 
  • Možnost telefonické konzultace s našimi specialisty v Klientském centru - v průběhu procesu sjednání online kdykoliv; 
  • Pomoc při výpovědi aktuální pojistné smlouvy - klientovi pošleme do e-mailu formulář k výpovědi, který vyplní, podepíše a pošle do stávající pojišťovny; 
  • Rekapitulace a návrh pojistné smlouvy v mobilním Georgi - klient do e-mailu dostane návrh smlouvy, která se uzavře zaplacením; 
  • Revizi ostatních pojistných smluv klienta - naším specialistou v Klientském centru. 

Z průzkumu České spořitelny, který proběhl letos v létě mezi českými domácnostmi, vyplynulo, že pojištění si většina z nás spojuje s lepší náladou, jistotou do budoucna a možností užívat si života beze strachu. "Chceme, aby naši klienti věděli, že se jim staráme o jejich finanční stabilitu a zároveň pokryjeme i možná rizika, která tuto stabilitu mohou ohrozit. V dnešní době je pro klienty možnost řešit co nejvíc těchto záležitostí online cestou klíčová," doplnil Jan Bojko.

Více informací naleznete stránce o pojištění domácnosti a nemovitosti.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS 
Tel.: +420 775 011 550
E-mail: fhruby@csas.cz
E-mail: tiskovecentrum@csas.cz    
                                                                    

Profil České spořitelny

Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.

  • Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
  • Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
  • Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
  • Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.