- Nový slevový program lze snadno aktivovat přímo v mobilním bankovnictví George;
- Za každou transakci, kterou klient provede platební kartou VISA nebo Mastercard u vybraných obchodníků, získá slevu - vrácením peněz zpět na účet;
- Pro využití slevy stačí v bankovnictví George vždy zvolit aktuální nabídku, u které se zobrazuje výše slevy. Jakmile dojde k platbě kartou u obchodníka, je sleva na účet klienta připsána v následujícím měsíci.
"V průběhu pandemie jsme zaznamenali nejen skokový nárůst klientů, kteří preferují bezhotovostní platby ze 1,6 milionu klientů na 1,7 milionu klientů, přičemž celá třetina z tohoto nárůstu byla starší 60 let, ale také jsme identifikovali rychlejší růst mobilních plateb, jejichž počet v průběhu pandemie stoupl o čtvrtinu," říká Jan Hailich a dodává: "Jestliže dnes už více než 46 % plateb v obchodech probíhá bezhotovostně, věříme, že na konci roku překročíme 50 %."
Nový slevový program Moneyback budou moci využívat klienti České spořitelny s mobilním bankovnictvím George, kterých je v současnosti více než 800 tisíc.
Banka bude v těchto dnech postupně uvolňovat novou verzi mobilní aplikace George. Klient to pozná tak, že se mu v Google Play nebo App Store nabídne v průběhu následujících dnů nová verze aplikace ke stažení. Poté si klienti v mobilním bankovnictví jednoduše aktivují slevu u daného obchodníka, u kterého vidí konkrétní výši slevy.
V tuto chvíli mohou klienti využít slevy při nákupech ve stovkách prodejen po celé ČR. Například v prodejně potravin Albert (sleva 8 %, maximální výše slevy 500 Kč v daném měsíci), na čerpacích stanici OMV (sleva 5 %), v internetové prodejně s PC a elektronikou CZC.cz (5 %, maximální výše slevy 500 Kč v daném měsíci), on-line lékarně Pilulka.cz (sleva 10 %) či v knihkupectví Knihy Dobrovský (sleva 10 %).
Počet partnerů, u kterých lze čerpat slevy, se bude pohybovat okolo stovky a postupně se budou obměňovat. Výše slev se bude vždy pohybovat v rozmezí 5-25 % v závislosti na dané domluvě s obchodníkem.
Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:
Filip Hrubý
Tiskový mluvčí ČS
Profil České spořitelny
Jsme nejstarší českou bankou, naše kořeny sahají až do roku 1825. Naším cílem je vést jednotlivce, firmy a celou společnost k prosperitě. Jsme největší bankou v České republice s více než 4,6 miliónu klientů a zároveň bankou nejdostupnější - disponujeme největší sítí poboček a bankomatů. Máme relevantní nabídku pro všechny typy zákazníků od individuálních klientů a malých a středních firem až po velké korporace a veřejný sektor. Máme významnou roli v poskytování služeb v oblasti finančních trhů. Od roku 2000 jsme součástí evropské bankovní skupiny Erste. Naše postavení nám dovoluje udávat trend v technologických a digitálních inovacích a zavádění nových služeb a produktů.
- Zaujímáme vedoucí tržní pozici v oblasti klientských i firemních úvěrů, hypoték i v celkových vkladech. Našich služeb využívá každá druhá municipalita v České republice.
- Jsme jedinou bankou na trhu, která umožňuje získat půjčku zcela online, aniž by žadatel musel být naším klientem.
- Naše internetové a mobilní bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní digitální službou na trhu.
- Nadace České spořitelny je největší bankovní nadací v ČR. Zaměřuje se především na systémové změny ve vzdělávání a v sociálním podnikání. Do podpory projektů v těchto oblastech a dalších obecně prospěšných programů investuje každý rok v průměru 60 miliónů korun.