Chatbot George na přihlašovací stránce do digitálního bankovnictví je klientům dostupný takřka neustále. Jeho rozšíření i na stránky osobních financí bude probíhat postupně. V současnosti George nabízí pomoc asi třetině klientů, kteří navštíví stránky Spořitelny. Během června je v plánu nabídnout chatbota úplně všem klientům.

Dostupnost automatizovaného chatbota lze poznat tak, že klientům se na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví nebo na webových stránkách Spořitelny zobrazí chatovací konverzace, ve které se jim představí jako virtuální asistent George. Při řešení složitějších dotazů klienta přepojí na bankéře v klientském centru.

Česká spořitelna patří k průkopníkům využití chatbotů na českém trhu. Má za sebou několik úspěšných pilotních nasazení chatbotů nejen v oblasti zákaznické péče, ale také v oblasti HR, interní komunikace a interního vzdělávání. Poprvé Česká spořitelna začala chatboty využívat na podzim 2017. Na jejich vývoji spolupracuje s firmami Wingbot.ai a IBM, která do projektu přinesla technologii IBM Watson Asistent v cloudu a zkušenosti s její implementací. Stejnou technologii využívá například Vodafone či Škoda Auto.