• K 1. červnu 2016 spolupracuje Stavební spořitelna České spořitelny (SSČS) se 180 poradci a do konce roku 2018 plánuje síť rozšířit o dalších 250
  • Poradci budou dostupní především pro klienty, kteří preferují osobní přístup v čase a místě, který si sami určí
  • Nabízet budou nejenom finanční služby a produkty spojené s bydlením

Nová služba ČS Plus reaguje na požadavky a potřeby klientů, kteří preferují osobní přístup v čase a místě, jež si sami zvolí. Právě pro ně zavádí SSČS novou službu, s níž chce pokrývat do dvou let minimálně 80 % území České republiky. Klientům nabídne finanční i nefinanční produkty spojené s bydlením.

Služba staví na spolupráci s již 180 poradci, do roku 2018 by pod hlavičkou ČS Plus mělo působit až 400 poradců. Vedle finančních produktů nabídne komplexní služby spojené s bydlením. „Naše služby chceme nabídnout široké populaci klientů, a to v místech, která jsou hůře dostupná a je malé či žádné pokrytí bank a pojišťoven. Proto cílíme na co největší pokrytí, aby naši poradci mohli být dostupní pro klienty, kteří preferují osobní přístup v čase a místě, jež si sami určí. ČS Plus doplní současnou distribuci produktů a služeb,“ říká Aleš Sedlák, člen představenstva Stavební spořitelny České spořitelny.

Pro klienty budou poradci ČS Plus dlouhodobými partnery při jejich řešení přání a potřeb spojených s bydlením. Služba se zaměřuje na osobní a flexibilní přístup vůči klientům a staví na tradici finančního poradenství poskytovaného značkou České spořitelny, která již 190 let nabízí služby svým klientům.

Pro další informace prosím kontaktujte Tiskové centrum Finanční skupiny České spořitelny:

Kristýna Havligerová
Tisková mluvčí FSČS

tiskove_centrum@csas.cz

Klára Zelenková 
Tiskové centrum ČS