Přechod z BUSINESS 24 do George Business 

Poslední aktualizace 21.11.2025

Vizualizace přechodu z Business24 na George Business Vizualizace přechodu z Business24 na George Business

George Business poskytuje nové, moderní online služby a používá nejnovější technologie s důrazem na spolehlivost, bezpečnost a uživatelský komfort.

Jak přechod proběhne

Vše jsme připravili tak, aby vám přechod do George Business nezabral mnoho času a neomezil chod vaší firmy. Přechod na nové bankovnictví lze provést online nebo za asistence bankéře. Který způsob je pro vás lepší (ať už jste statutárním zástupcem a převádíte firmu nebo jste disponentem firmy), se dozvíte v BUSINESS 24 a prostřednictvím e-mailu.

Kdy přechod proběhne

O všem, co se bude dít a co je potřeba udělat, vás budeme v dostatečném předstihu informovat prostřednictvím BUSINESS 24, e-mailem a SMS.

 

Týden před spuštěním přechodu vás upozorníme pomocí SMS a e-mailu. V den spuštění přechodu se vám v BUSINESS 24 zobrazí informační okno a dostanete od nás SMS a e-mail s podrobným návodem a také formální výpověď z BUSINESS 24.

 

Ode dne spuštění pak máte stanovený čas na provedení přechodu do George Business. Konkrétní lhůtu se dozvíte z informací ve vašem e-mailu a BUSINESS 24. Během této doby můžete stále využívat internetové bankovnictví BUSINESS 24 až do chvíle, kdy celá firma bude převedena do George Business. Poté už budete svoje finance spravovat v novém bankovnictví.

 

S provedením přechodu na George Business neotálejte. Je důležité stihnout vše ve stanoveném termínu, abyste měli neustálý přístup k vašim firemním financím. 

 

Pokud byste z nějakého důvodu nestihli do George Business přejít včas, vaše firemní účty a peníze budou i nadále v bezpečí. K jejich obsluze se ale dostanete až přes George Business po dokončení přechodu. Po uplynutí stanoveného termínu bude bankovnictví BUSINESS 24 pro vaši firmu již nedostupné.

Co je potřeba udělat po dokončení přechodu

1. Zkontrolujte Vaše produkty v novém bankovnictví

Po přechodu do George Business zkontrolujte, že máte v novém bankovnictví všechny produkty, které jste měli v BUSINESS 24. Pokud tomu tak není, požádejte nejdříve svého administrátora, aby ověřil nastavení vašich oprávnění v George Business. V případě problémů prosím kontaktujte svého firemního poradce nebo zavolejte na kontaktní linku 956 777 793, a to Po–Pá v době 7:00–17:30 h.

2. Nastavte denní limity plateb disponentům

Poslední, ale neméně důležité, úvodní nastavení se týká denních limitů pro platby disponenta. Limity může online zkontrolovat a nastavit pouze administrátor (případně statutární zástupce na pobočce). Podrobnější informace najdete v boxu níže.

3. Zkontrolujte a nastavte kontaktní údaje

Dále je potřeba, abyste si zkontrolovali a nastavili své kontaktní údaje, a to jak soukromé, tak pracovní.

Doporučujeme kontakty striktně oddělovat:

  • soukromé údaje (např. soukromý e-mail nebo telefon) používejte pro komunikaci týkající se osobního bankovnictví
  • pracovní kontakty nastavte výhradně pro přístup a komunikaci v rámci George Business

Nesprávně nastavené kontaktní údaje mohou způsobit, že vám citlivé informace (např. výpis ze soukromého účtu nebo bezpečnostní upozornění) dorazí do firemní schránky, ke které má přístup někdo další. Telefonní číslo, které slouží jako bezpečnostní (BTČ) a je propojeno s vaší Bankovní IDentitou České spořitelny, lze z bezpečnostních důvodů měnit pouze na pobočce.