Placení pomocí šablon

Poslední aktualizace 03.12.2025

S George Business je možné provádět platby pomocí předem definovaných šablon, abyste se vyhnuli překlepům a ušetřili čas. Tímto způsobem nemusíte zadávat všechny podrobnosti platebního příkazu pokaždé, když chcete provést převod na účet.

Jak používat šablonu prostřednictvím formuláře pro platbu

  1. Vytvořte nový příkaz.

  2. Klikněte na pole se jménem příjemce a začněte psát jméno příjemce. V rozevíracím seznamu níže uvidíte šablony připojené k tomuto příjemci a jeho číslo/čísla účtu. Vyberte volbu u příjemce, která je označená jako „Šablona“ a automaticky se načtou údaje do příkazu.

  3. Zkontrolujte podrobnosti příkazu a v případě potřeby je změňte.  

  4. Potvrďte platbu.

    Výběr šablony Výběr šablony

Jak používat šablonu prostřednictvím Kontaktů a šablon

  1. Ve svém přehledu přejděte na levou hlavní navigaci.

  2. Po kliknutí na položku „Kontakty a šablony“ se otevře rozbalovací nabídka. 

  3. Klikněte na položku „Šablony“, zobrazí se všechny vaše šablony plateb. Klikněte na příslušnou šablonu, kterou chcete použít. 

  4. V detailu šablony klikněte na tlačítko „Nová platba“.

  5. Zkontrolujte podrobnosti příkazu a v případě potřeby je upravte. 

  6. Potvrďte platbu.

    Nová platba z uložené šablony Nová platba z uložené šablony

Zde je vidět rozdíl mezi kontaktem a šablonou. U kontaktu je uvedeno pouze číslo účtu, zatímco šablona obsahuje také údaje o platbě.