Měníme způsob přihlašování do internetového bankovnictví BUSINESS 24

Od 5. září povinně ke klientskému číslu a heslu přidáváme autentizační SMS

Za účelem nastavení bezpečného telefonního čísla pro přihlašovací SMS se prosím obraťte na nejbližší pobočku nebo regionální korporátní centrum.

Nový postup přihlašování pro klientské číslo a heslo platný od 5. září 2019

1. Klientské číslo a heslo

2. Vyžádání zaslání přihlašovacího kódu

3. Zadání přihlašovacího kódu

Musím něco měnit, pokud mám klientský certifikát (čipovou kartu)?

Pokud se budete přihlašovat pomocí klientského certifikátu (čipové karty), nemusíte v nastavení internetového bankovnictví nic měnit. Pokud se však budete chtít přihlásit pomocí svého klientského čísla a hesla, musíte mít v internetovém bankovnictví vyplněné bezpečné telefonní číslo, aby Vám mohla přijít autentizační (přihlašovací) SMS.

Jak si mohu v internetovém bankovnictví vyplnit bezpečné telefonní číslo?

  1. Do pole „Telefonní číslo“ vyplňte své telefonní číslo pro přihlašovací SMS.
  2. Potvrďte tlačítkem „Pokračovat“.
  3. Zobrazí se Vám žlutá potvrzovací obrazovka, na které vložíte svůj PIN pro klientský certifikát.
  4. Potvrďte tlačítkem „Odeslat“.

Telefonní číslo mám již vyplněné. Mohu jej změnit?

Své bezpečné telefonní číslo můžete změnit na kterékoli pobočce, regionálním korporátním centru nebo pomocí svého klientského certifikátu (čipové karty).

Potřebujete pomoci nebo více informací? 

Kontaktujte linku podpory 
BUSINESS 24

956 777 888

Ze zahraničí: +420 956 777 888

business24@csas.cz