Za účelem nastavení bezpečného telefonního čísla pro přihlašovací SMS se prosím obraťte na nejbližší pobočku nebo regionální korporátní centrum.
Nový postup přihlašování pro klientské číslo a heslo platný od 5. září 2019
1. Klientské číslo a heslo
2. Vyžádání zaslání přihlašovacího kódu
3. Zadání přihlašovacího kódu
Musím něco měnit, pokud mám klientský certifikát (čipovou kartu)?
Pokud se budete přihlašovat pomocí klientského certifikátu (čipové karty), nemusíte v nastavení internetového bankovnictví nic měnit. Pokud se však budete chtít přihlásit pomocí svého klientského čísla a hesla, musíte mít v internetovém bankovnictví vyplněné bezpečné telefonní číslo, aby Vám mohla přijít autentizační (přihlašovací) SMS.
Jak si mohu v internetovém bankovnictví vyplnit bezpečné telefonní číslo?
- Do pole „Telefonní číslo“ vyplňte své telefonní číslo pro přihlašovací SMS.
- Potvrďte tlačítkem „Pokračovat“.
- Zobrazí se Vám žlutá potvrzovací obrazovka, na které vložíte svůj PIN pro klientský certifikát.
- Potvrďte tlačítkem „Odeslat“.
Telefonní číslo mám již vyplněné. Mohu jej změnit?
Své bezpečné telefonní číslo můžete změnit na kterékoli pobočce, regionálním korporátním centru nebo pomocí svého klientského certifikátu (čipové karty).