Podle nařízení EU musí všechny banky od 1. ledna 2021 zajistit vyšší úroveň zabezpečení při placení kartou na internetu, takzvané dvoufaktorové ověřování.
Až budete chtít vy nebo vaši zaměstnanci zaplatit na internetu firemní nákup kartou, máte dvě jednoduché možnosti, jak platbu ověřit.
George
V případě, že již používáte internetové bankovnictví George. Platbu pak potvrdíte pouze otiskem prstu nebo pomocí skenu svého obličeje, případně prostřednictvím PINU, který si sami zvolíte.
SMS + ePIN
Pro potvrzování plateb budete i nadále používat SMS kód, k němuž jako druhý bezpečnostní prvek přibude pětimístný unikátní kód ePIN, k jehož zadání budete občas vyzváni z důvodu bezpečnosti. Svůj ePIN si můžete vyzvednout již nyní v internetovém bankovnictví George (ve verzi pro PC) nebo ve kterémkoli našem bankomatu.
ePIN je stejný pro všechny vaše karty u České spořitelny – platí pro platby firemní i soukromou kartou na internetu.
Časté dotazy
Pro potvrzování plateb budete ve vašem případě nadále používat SMS kód, k němuž jako druhý bezpečnostní prvek přibyl pětimístný unikátní kód ePIN. ePIN si můžete vyzvednout v kterémkoli našem bankomatu.
Pro potvrzování plateb budete ve vašem případě nadále používat SMS kód, k němuž jako druhý bezpečnostní prvek přibyl pětimístný unikátní kód ePIN. ePIN si můžete vyzvednout v kterémkoli našem bankomatu.
Nový ePIN si můžete znovu vygenerovat v bankomatech ČS nebo internetovém bankovnictví George. Vygenerováním nového ePINu přestává platit ten původní.
Ne, každý vygenerovaný ePIN je unikátní a nelze jej upravovat.
Jedná se o pětičíslí.
(Pro doplnění: PIN ke kartě má 4 čísla, heslo do mobilního bankovnictví 4 - 8 čísel.)
Ne, ePIN je stejný pro všechny vaše karty vydané ČS.
Zanechte nám na sebe kontakt, co nejdříve se vám ozveme.
Kontaktovat nás můžete také na klientské lince pro podnikatele 956 777 778.
Telefonicky
Zanechte nám na sebe kontakt,
co nejdříve se vám ozveme
Online
Zanechte zprávu
bankovnímu poradci