Krizí to nekončí. Podívejte se, co karanténa naučila české firmy 

13. května 2020

Koronavirová epidemie a mimořádná opatření mají i pozitivní dopad. Složité situace totiž mnohdy vedou k hledání nových a nápaditých řešení. Proto jsme vyzvali firmy, aby nám prozradily, co dobrého si z této krize vezmou i do budoucna.

Věříme, že jejich odpovědi můžou být inspirací pro každého z nás. Jedním z prvních, kdo na sociálních sítích reagoval na naši výzvu s hashtagem #nechamsi, byl Ondřej Krátký – spoluzakladatel a ředitel společnosti Liftago. Ta zajišťuje taxi přepravu osob, ale také převoz zásilek, rozvozy z e-shopů nebo zprostředkování nákupů.

Samotné přepravní služby přitom čelily provozním komplikacím hned zkraje koronavirové krize v České republice, neboť jeden z prvních případů nákazy se objevil právě u řidiče taxi.

Ondřej Krátký ve svém příspěvku zdůraznil význam vize ve složité době. A položil ostatním firmám základní otázku: umožnila jim koronavirová krize, aby se soustředily na svou vizi, nebo naopak musely všeho nechat a řešit krizová opatření?

Sám poté uvedl, že právě výhled do budoucna firmě Liftago pomohl předejít panice a rozšířit portfolio svých služeb.

Mohlo by vás ještě zajímat