Jak postupovat a jakou pomoc od nás můžete očekávat v případě zasažení živelní pohromou, naleznete zde. Velká voda zasáhla i naši pobočkovou síť. Před návštěvou pobočky, prosím, ověřte její dostupnost zde.

Ztratil jsem kreditní kartu. Co mám dělat?

  • Vždycky nejdříve okamžitě zablokujte kartu - buď v internetovém bankovnictví nebo na Zákaznické lince 800 207 207.
  • Pokud máte pochybnosti o ztrátě (nejste si jisti, zda nemáte kartu například doma), využijte službu dočasné blokace karty.
  • Pokud se jedná skutečně o ztrátu či odcizení, požádejte o vydání náhradní kreditní karty.
  • Vždycky nejdříve okamžitě zablokujte kartu - buď v internetovém bankovnictví nebo na Zákaznické lince 800 207 207.
  • Pokud máte pochybnosti o ztrátě (nejste si jisti, zda nemáte kartu například doma), využijte službu dočasné blokace karty.
  • Pokud se jedná skutečně o ztrátu či odcizení, požádejte o vydání náhradní kreditní karty.
Načítání aplikace