Z jakých telefonních čísel svým klientům nejčastěji voláme?

  1. Při telefonickém oslovování klientů z Klientského centra Finanční skupiny České spořitelny (např. v rámci telemarketingových kampaní, upomínání, interních telefonických průzkumů) je klientům zobrazováno příchozí telefonní číslo v závislosti na telekomunikačním operátorovi: 956 777 755, 956 777 593, 726 111 755, 605 661 755, 776 991 755, 726 111 349, 605 661 716, 956 777 716, 956 777 755, 956 777 584
  1. Při kontaktování klientů z týmu bezpečnost klientských transakcí (např. při podezření na zneužití karty) je klientům zobrazováno příchozí telefonní číslo 956 773 889

  2. Při kontaktování klientů s žádostí o aktualizaci údajů včetně vyplnění KYC dotazníku je klientům zobrazováno příchozí telefonní číslo  956 777 533
     

Důležité: V případě zpětného zavolání klienta na uvedené zobrazené telefonní číslo (např. při zmeškaném hovoru) je klientům potvrzeno, že se jednalo o telefonát z České spořitelny.