Z jakých telefonních čísel svým klientům nejčastěji voláme?

  1. Při telefonickém oslovování klientů z Klientského centra Finanční skupiny České spořitelny (např. v rámci telemarketingových kampaní, upomínání, interních telefonických průzkumů) je klientům zobrazováno příchozí telefonní číslo v závislosti na telekomunikačním operátorovi: 956 777 755, 956 777 593, 726 111 755, 605 661 755, 776 991 755, 726 111 349.

  2. Při kontaktování klientů z týmu bezpečnost klientských transakcí (např. při podezření na zneužití karty) je klientům zobrazováno příchozí telefonní číslo 956 773 889

  3. Při kontaktování klientů s žádostí o aktualizaci údajů včetně vyplnění KYC dotazníku je klientům zobrazováno příchozí telefonní číslo  956 777 533
     

Důležité: V případě zpětného zavolání klienta na uvedené zobrazené telefonní číslo (např. při zmeškaném hovoru) je klientům potvrzeno, že se jednalo o telefonát z České spořitelny.