Proč mi nedorazila bezpečnostní SMS nebo Informační zpráva o aktivitě na mém účtu?

Nejčastější příčinou je chybně uvedené telefonní číslo, problém na straně mobilního operátora nebo nastavení vašeho mobilního telefonu.

Pokud vám bezpečnostní SMS nebo Informační zpráva ve formě SMS nedorazila, zkuste:

  • restartovat váš mobilní telefon
  • vymazat některé SMS zprávy a uvolnit tak místo na úložišti
  • zkontrolovat, že máte v kontaktních údajích v internetovém bankovnictví nastavené správné telefonní číslo
  • zavolat na klientské centrum na čísle 800 207 207 nebo využít chat v Georgi a ověřit, že pro konkrétní službu máte nastavené správné telefonní číslo.

Pokud vám chodí nevyžádané SMS zprávy, např. protože jiný klient omylem zadal vaše číslo jako svůj kontaktní údaj, obraťte se prosím na naše klientské centrum.

Načítání aplikace