Proč měníte Všeobecné obchodní podmínky a ceníky?

I naše banka musí reagovat na změny v české legislativě. V návaznosti na ně musíme měnit naše Všeobecné obchodní podmínky.

Změnami v ceníku reagujeme na nové trendy v digitalizaci, které nám umožňují zajistit vyšší bezpečnost vašich financí. Zvýhodňujeme tedy to, co je pohodlné a bezpečnější.

Pokud ceny zvyšujeme, děláme to pouze v případech, kdy vám můžeme nabídnout výhodnější nebo bezplatnou alternativu v internetovém nebo mobilním bankovnictví George, případně s aplikací George klíč. Digitalizací služeb získají naši bankéři čas, který mohou věnovat poradenství a řešení vašich potřeb.

Většina našich klientů už digitální služby využívá. Vytvořili jsme je tak, aby bylo snadné je používat. Přesto jako zodpovědná společnost nenutíme do digitálních služeb generaci, pro kterou nejsou komfortní. Klienti nad 70 let proto mají u nás většinu služeb zdarma nebo za zvýhodněné ceny.