Vaše dítě vám píše z neznámého čísla a potřebuje peníze? Buďte obezřetní, může jít o podvod. Zjistit více.

Můžu si nechat kartu zaslat poštou?

Tuto službu mohou využít všichni držitelé karet.

Jak služba funguje?

  • karta vám bude zaslána jako obyčejná poštovní zásilka přímo do vaší poštovní schránky
  • z důvodu bezpečnosti bude tato karta neaktivní
  • aktivaci provedete jednoduše
  • v internetovém bankovnictví nebo jakoukoli transakcí se zadáním PIN - buď v bankomatu (např. výběrem hotovosti), nebo platbou u obchodníka. Návod obdržíte spolu s kartou.
  • poté můžete kartu začít okamžitě používat

Máte zájem?

  • Jste již držitelem platební karty České spořitelny a za několik měsíců končí její platnost?
    • zavolejte nejpozději dva měsíce před koncem platnosti karty na bezplatnou telefonní linku 800 207 207 nebo navštivte libovolnou pobočku České spořitelny
    • karta vám přijde domů do 15. dne posledního měsíce platnosti vaší stávající karty. PIN zůstává stejný, proto již nebude znovu zaslán.
  • Chcete si pořídit novou platební kartu České spořitelny a nechat si ji zaslat domů?
    • navštivte některou z našich poboček a požádejte o zaslání karty poštou
    • do 10 pracovních dnů můžete očekávat zásilku s kartou. PIN obdržíte doporučeně, odděleně od karty.
Načítání aplikace