Zpět na časté dotazy

Jak mohu reklamovat platbu kartou?

Situace, kdy je reklamace možná:

  • platbu jste neprováděl/a, 
  • platba proběhla vícekrát, 
  • reklamace zboží nebo služby.

Kde můžete platbu reklamovat:

  • pohodlně přes svého George, v detailu každé zaúčtované platby kartou je tlačítko „Reklamovat“, 
  • na bezplatné lince 800 207 207
  • na kterékoli naší pobočce,
  • e-mailem na csas@csas.cz; do e-mailu přiložte vyplněný a podepsaný formulář Reklamace transakcí platební kartou - bez něj není možné reklamaci vyřídit.

Pokud reklamujete platbu za zboží, které jste neobdrželi, nebo zásilku, která neodpovídá vaší objednávce, potřebujeme pro urychlení reklamace dodat na výše uvedenou adresu i tyto podklady:

  • vaši komunikaci s obchodníkem (e-shopem), ze které je zřejmé, že jste se pokusil/a vyřešit situaci nejprve s ním, 
  • původní objednávku nebo fakturu za zboží, 
  • detailní popis objednaného zboží (typ, značka, barva, velikost apod.) a problém, který při objednávce nastal.

Většinu reklamací řešíme obratem. Pokud řešení vyžaduje spolupráci s třetí stranou (kartová asociace Visa/Mastercard, jiná banka), může doba vyřízení přesáhnout 30 dnů.

Načítání aplikace