Jak mohu reklamovat platbu kartou?
Situace, kdy je reklamace možná:
- platbu jste neprováděl/a,
- platba proběhla vícekrát,
- reklamace zboží nebo služby.
Kde můžete platbu reklamovat:
- pohodlně přes svého George, v detailu každé zaúčtované platby kartou je tlačítko „Reklamovat“,
- na bezplatné lince 800 207 207,
- na kterékoli naší pobočce,
- e-mailem na csas@csas.cz; do e-mailu přiložte vyplněný a podepsaný formulář Reklamace transakcí platební kartou - bez něj není možné reklamaci vyřídit.
Pokud reklamujete platbu za zboží, které jste neobdrželi, nebo zásilku, která neodpovídá vaší objednávce, potřebujeme pro urychlení reklamace dodat na výše uvedenou adresu i tyto podklady:
- vaši komunikaci s obchodníkem (e-shopem), ze které je zřejmé, že jste se pokusil/a vyřešit situaci nejprve s ním,
- původní objednávku nebo fakturu za zboží,
- detailní popis objednaného zboží (typ, značka, barva, velikost apod.) a problém, který při objednávce nastal.
Většinu reklamací řešíme obratem. Pokud řešení vyžaduje spolupráci s třetí stranou (kartová asociace Visa/Mastercard, jiná banka), může doba vyřízení přesáhnout 30 dnů.