Vaše dítě vám píše z neznámého čísla a potřebuje peníze? Buďte obezřetní, může jít o podvod. Zjistit více.

Co umí služba Zprávy s bankéřem?

Každý klient, který má přístup do George, v něm najde funkci, které říkáme Zprávy s bankéřem. Dostupná je jak v Georgi na počítači, tak v mobilní aplikaci George.

Zprávy s bankéřem najdete

  • v mobilní aplikaci George v dolní liště pod ikonkou „bubliny” s názvem Kontakty;
  • v Georgi na počítači tu samou „bublinu” objevíte v horní liště.

Když na „bublinu” kliknete, můžete bankéři napsat novou zprávu, případně zobrazit všechny z minulosti.

Zpráva pro bankéře jde přímo vašemu osobnímu bankéři, aniž byste na něj museli hledat kontakt. Když osobního bankéře nemáte, dostane ji některý z bankéřů z vaší pobočky. V komunikaci můžete otevřít témata, kvůli kterým byste se museli na pobočku vydat. Například úvahy o možné hypotéce, své zabezpečení do budoucna, investice... zkrátka komplexní finanční poradenství.

Jak se dozvíte o nové zprávě?

Když vám přijde nová zpráva nebo odpověď od bankéře, dostanete upozornění e-mailem a push notifikací do mobilu. Pokud neznáme váš e-mail, pošleme vám SMS. Jen upozorňujeme, že push notifikace si musíte v aplikaci George zapnout.

Tip: Jak zapnout push notifikaci? V nastavení aplikace zvolte Profil a následně Informační zprávy. V nich si můžete vybrat, která upozornění chcete mít v appce zapnutá.

Můžete také chatovat

Kromě zprávy pro bankéře je možné založit i on-line chat. Rozdíl je v tom, že v chatu se vám ihned začne věnovat chatbot. Když je třeba, zapojí se živý poradce z klientského centra, které je dostupné nonstop. Chat je ideální cestou, jak řešit urgentní požadavky a dotazy.

Načítání aplikace