Jak postupovat a jakou pomoc od nás můžete očekávat v případě zasažení živelní pohromou, naleznete zde.

Co když s novými Všeobecnými obchodními podmínkami nebudu souhlasit?

Pokud s některou navrhovanou změnou nesouhlasíte, můžete ji přede dnem její účinnosti odmítnout osobně na pobočce nebo písemně. Písemný nesouhlas je třeba poslat na adresu: Česká spořitelna, a.s., Správa účtů a klientské dokumentace, Dobřenice 205, 503 25 Dobřenice. Pokud navrhované změny odmítnete, máte rovněž právo přede dnem jejich účinnosti vypovědět smlouvu o platebním účtu, platební kartě (včetně kreditní karty) nebo telefonním a internetovém bankovnictví, a to zdarma a s okamžitou účinností. Jiné smlouvy můžete v případě svého nesouhlasu vypovědět za podmínek uvedených v článku 5.1 Všeobecných obchodních podmínek. Kvůli jednoznačné identifikaci je nutné, aby odmítnutí návrhu i případná výpověď smlouvy byly opatřeny úředně ověřeným podpisem. Jestliže některý návrh na změnu odmítnete, nebudeme vám schopni nadále poskytovat naše služby za původních podmínek. I když příslušnou smlouvu sami nevypovíte, budeme to proto muset udělat my.