Jak zablokovat platební kartu od České spořitelny.

12. 1. 2017
Ukradli vám peněženku a měli jste tam platební kartu? Tak to určitě nechcete, aby ji někdo použil. Počítejte ale s tím, že to udělá. Zloději moc dobře ví, že mají maximálně pár desítek minut, než jim kartu zablokujete. Začíná souboj s časem.
Nemusíte panikařit, stačí jednat, protože řešení je hned několik:
- Vyřešte to rovnou z mobilu přes mobilní aplikaci
- Vyřešte to on-line přes SERVIS 24
- Zavolejte nám
- Zastavte se v nejbližší pobočce
Náš tip:
Nemůžete najít kartu, ale zatím ji nechcete blokovat? Snižte si denní limit čerpání na 0 Kč. Ušetříte si tak komplikace, kdybyste kartu opět našli.
Jak zablokovat platební kartu přes mobil?
Toto je nejjednodušší a nejrychlejší způsob. Stáhli jste si SERVIS 24 Mobilní banku? Perfektní, tak to své peníze můžete zachránit odkudkoliv. Snadnější to už být nemůže. Jak na to?
- Přihlásíte se do Mobilní banky SERVIS 24.
- Rozkliknete si menu (vlevo nahoře) a najdete položku karty.
- U příslušné karty dáte Nastavení a Změna limitů, pokud chcete snížit denní limit čerpání na 0 Kč, nebo Blokovat, pokud chcete kartu zablokovat.
- Zadáte e-mail, na který chcete poslat potvrzení. A je to, změna je provedena okamžitě.
- Pokud si nejste jistí, zvolte blokaci bez objednání nové karty. V tomto případě můžete blokaci hned po nalezení vaší karty sami zrušit pomocí autorizační SMS.
Může se samozřejmě stát, že si novou kartu objednáte a hned nato najdete původní. Zastavte se na naší pobočce s osobním dokladem nebo nám zavolejte s potvrzovacím kódem, který vám přišel po zadání blokace na váš mail.
Jak zablokovat platební kartu on-line přes internetové bankovnictví?
Pokud používáte naše internetové bankovnictví, můžete si kartu zablokovat sami ve třech krocích.
- Přihlásíte se do SERVIS 24.
- V záložce Účty kliknete na položku Karty.
- U příslušné karty dáte blokovat změna limitů, pokud chcete snížit denní limit čerpání na 0 Kč, nebo Blokovat, pokud chcete kartu zablokovat.
Jak zablokovat platební kartu přes telefon?
Po celý den i noc vám jsme k dispozici na informační lince 800 207 207. Pokud jste zrovna v zahraničí, volejte na +420 956 777 901. Naši operátoři vám pomohou platební kartu deaktivovat. Žádné poplatky za blokaci si neúčtujeme a je to hned. Obdržíte od nás zákazový kód, který slouží jako důkaz o nahlášení odcizení nebo ztráty karty. Ten si pro jistotu uschovejte.
Pokud zvolíte typ blokace Ztráta, blokaci můžete zpětně zrušit. Pokud zablokujete kartu jako Odcizenou, je blokace nevratná.
Jak zablokovat kartu v pobočce?
Pokud si o tom chcete s někým popovídat z očí do očí, přijďte do nejbližší pobočky České spořitelny. I tady vám kartu můžeme zablokovat, a navíc si na našich kolezích můžete nacvičit vyprávění nové historky o ztrátě peněženky.
Jak získám novou kartu?
O náhradu za ztracenou nebo odcizenou kartu můžete požádat přes SERVIS 24, telefonicky na infolince nebo v pobočce. Novou kartu dostanete zpravidla do 7 pracovních dnů a v drtivé většině případů přijde poštou na adresu, jakou uvedete. Cena náhradní karty je 200 Kč a tento poplatek je automaticky odečten z účtu, k němuž je karta vydávána.
Přečtěte si taky Průvodce pro okradené. Kam jít, když vás připraví o doklady?