800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Kodex bankovních služeb ČS

Jsme největší bankou v České republice, a to, že jsme se stali spolutvůrci Kodexu bankovních služeb, bylo pro nás samozřejmostí. Péče o klienta a o jeho spokojenost však není věcí všeobecných kodexů. I proto jsme se rozhodli jít při řízení klientské spokojenosti o krok dál. Kodex bankovních služeb jsme udělali srozumitelnější a jasně v něm zdůraznili ty nejdůležitější zásady, na kterých stavíme náš dlouhodobý vztah s klientem.

 

S čím se u nás setkáte

kodex.png
  • Profesionální a srozumitelný přístup

O našich službách a produktech Vám rádi sdělíme všechny potřebné informace otevřeně a srozumitelně. Pokud byste si nevěděli rady u finančních pojmů, v jednotlivých propočtech či ukazatelích, neváhejte se bez obav obrátit na zaměstnance našich poboček. Jsme tu pro Vás a chceme Vám pomoci v orientaci ve světě financí.

Co od nás můžete očekávat

  • Otevřená komunikace a čestné jednání

Ještě než uzavřete smlouvu, upozorníme Vás na podmínky týkající se jednotlivých produktů a služeb, na výši poplatků, úrokové sazby a všechny další nezbytné informace. Navrhneme Vám vhodný způsob kontaktu s námi a obsluhy Vašich produktů. Pokud dojde ke změně obchodních podmínek, zaručujeme Vám, že se o nich dozvíte v dostatečném časovém předstihu, abyste se s nimi mohli seznámit a rozuměli jejich dopadu na Vaše produkty a služby.

Na co se u nás můžete spolehnout

  • Bezpečnost a loajalita

Chráníme Vaše osobní údaje. Všechny informace, které jste nám o sobě poskytli, považujeme za důvěrné a jako s takovými s nimi zacházíme. Jsme si vědomi všemožných rizik v rámci digitálního světa, proto se snažíme o maximální zabezpečení našich systémů. Na nejrůznější nebezpeční Vás průběžně upozorňujeme. Buďte opatrní!

Co je pro nás samozřejmostí

  • Nejlepší přístup k službám

Prodiskutujeme s Vámi všechny varianty, abyste mohli co nejpohodlněji obsluhovat vaše produkty nebo služby. Naše nabídka obsahuje možnost telefonického, internetového a on-line bankovnictví, stejně jako osobní kontakt s Vámi v rozsáhlé síti našich poboček.

V čem vám můžeme být užiteční

  • Pozitivní řešení problémů

Chceme Vám být oporou. Platí to samozřejmě i v případě, že se dostanete do finanční tísně a plnění závazků bude pro Vás obtížnější, či dočasně nezvladatelné. Dejte nám vědět co nejdříve, jaké máte potíže, a společnými silami se pokusíme Vaši nepříznivou situaci vyřešit.

Co je pro nás nejdůležitější

  • Spokojený a dlouhodobý vztah s klientem

Doporučíme Vám jen takový produkt nebo službu, které budou vyhovovat Vám a Vašim okamžitým či dlouhodobým potřebám. Poradíme Vám jejich nejlepší kombinaci. Finální rozhodnutí necháme na Vás a do podpisu smlouvy Vás nebudeme nutit.

V našem vlastním Kodexu se pak my, Česká spořitelna, zavazujeme zajišťovat pro Vás, naše klienty, ještě příznivější podmínky služeb, než požaduje Kodex chování mezi bankami a klienty České bankovní asociace. Naši zaměstnanci jsou školeni tak, aby při kontaktu s Vámi naplňovali zásady, které garantujeme.

Pokud se stane, že nedodržíme některou ze zásad Kodexu služeb ČS, obraťte se na na bezplatnou klientskou linku na tel. čísle 800 207 207 nebo na tým Ombudsmana 956 717 718, případně svoji nespokojenost řešte přímo s vedoucím pobočky.    ombudsman.jpg

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 26.8.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,030 + 0,04%
USD 23,935 - -0,30%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster