800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Služby poskytované v rámci správy hypotečních úvěrů

Česká spořitelna poskytuje svým klientům služby v rámci správy hypotéčních úvěrů prostřednictvím svých profesionálních bankéřů na pobočkách a na klientských telefonních linkách (na číslech [800 207 207] a [800 888 128]) a prostřednictvím aplikací Servis 24 (Servis 24 Internetbanking na webových stránkách www.servis24.cz, Servis 24 Mobilní banka v rámci aplikace pro mobilní telefony a Servis 24 GSM banking prostřednictvím zabezpečených SMS zpráv).

 

Správa hypotéčních úvěrů zahrnuje následující služby poskytované klientům po dobu trvání úvěrového vztahu:

  • sdělení zůstatku na úvěrovém účtu,
  • vystavení potvrzení o zůstatku na úvěrovém účtu zpracované na žádost klienta*,
  • on-line ocenění bytové jednotky (ve městech s více než 10.000 obyvateli),
  • zajištění výpisu z katastru nemovitostí při jeho potřebě za trvání úvěrového vztahu,
  • poradenství při potížích klienta se splácením úvěru a návrh individuálního řešení jeho situace,
  • vystavení dokumentů a potvrzení pro klienta zahrnující
    • výpisy z úvěrového účtu ve frekvencích zvolených klientem (roční, čtvrtletní či měsíční), případně dle žádosti klienta také kdykoliv v průběhu roku,
    • potvrzení řádného splácení úvěru,
    • potvrzení o bezdlužnosti,
    • potvrzení o splácení úvěru z určitého bankovního účtu,
    • potvrzení o doplacení úvěru,
    • potvrzení o vyčerpání úvěru,
    • kopie dokumentace ze spisu vedeného k úvěrové smlouvě Českou spořitelnou,
    • potvrzení o výši úroků z poskytnutého hypotečního úvěru pro daňové účely jedenkrát ročně (případně jeho duplikát*),
  • změna úrokové sazby na konci fixačního období včetně případných souvisejících změn (např. změny fixačního období, změny splatnosti úvěru či doplacení úvěru),
  • vyhotovení splátkového kalendáře,
  • změna smluvních podmínek z podnětu klienta*,
  • sdělení výše úvěrových limitů klienta pro případ jeho zájmu čerpat další úvěr od České spořitelny,
  • definice finančního záměru klienta, posouzení jeho potřeb a nabídka odpovídajícího účelu nebo kombinace účelů v rámci úvěrového vztahu (zejména v případech, kdy klient žádá o další úvěr nebo chce sjednat refinancování),
  • vybrané úkony související s likvidací pojistné události,
  • vyhodnocení rizik spojených se zástavou nemovitosti (posouzení vhodnosti zástavy)*,
  • zjištění ceny nemovitosti v případě, kdy není předkládáno znalecké ocenění*,
  • vystavení souhlasu se zrušením vinkulace pojistného plnění a jeho zaslání pojišťovně klienta při splacení hypotečního úvěru.

Služby označené * jsou samostatně zpoplatněny dle Ceníku České spořitelny nad rámec paušálního poplatku za správu úvěru.

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 5.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,040 - -0,11%
USD 25,349 - -0,73%

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster