800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Pojištění právní ochrany

Nenechte na sobě ani na své rodině dříví štípat.

Poskytl vám někdo nekvalitní službu? Koupili jste vadné zboží? Neuznali vám reklamaci? Neplaťte zbytečně za něco, co nemusíte! My vám pomůžeme a poradíme. Ušetříte nervy, čas a peníze.

I vy si můžete dovolit právní ochranu

Nemusíte luštit zákony. Nemusíte platit drahé právníky. A přesto se snadněji a rychleji domůžete svých práv.

Pojištění vám pomůže, když si nebudete v právním světě vědět rady, třeba jak vyřešit neuznanou reklamaci. Umožní vám získat náhradu škody, která vznikne vadným výrobkem či nedodáním již zaplaceného zboží.

Pojištění pro vás a vaše blízké

Pojištění kryje záda vám i vašim blízkým. Vztahuje se také na celou rodinu - všechny osoby včetně dětí do 18 let, které s vámi žijí ve společné domácnosti.

Příklady, jak vám můžeme pomoci

Pojišťovna vám poskytne právní ochranu například v těchto situacích:

  • Obchod neuzná vaši reklamaci
    Řekněme, že si koupíte třeba ledničku, která přestane fungovat. Prodejce odmítne vaši reklamaci s tvrzením, že jste si lednici poškodili sami.
  • Nedostanete náhradu škody způsobenou vadným výrobkem
    Koupíte například jízdní kolo a kvůli výrobní vadě dojde k vážnému poranění pojištěné osoby. Prodejce provede záruční opravu kola, avšak odmítne poskytnout jakoukoliv náhradu škody.
  • Nedostanete zboží či službu, i když jste zaplatili
    V internetovém obchodě si objednáte třeba pračku a zaplatíte ji. E-shop však zboží nedodá.
  • Kvalita služby neodpovídá podmínkám
    Koupíte pro svou rodinu zájezd. Dovolená se ale nepovedla, protože kvalita zájezdu (ubytování, strava apod.) neodpovídala podmínkám uvedeným v cestovní smlouvě.

V takových chvílích se obrátíte na pojišťovnu. Zkušený advokát vám odborně a srozumitelně poradí, jak se bránit. Rozsah právních služeb závisí na variantě pojištění, které si sjednáte. Pojišťovna také může sama aktivně prosazovat vaše zájmy vůči prodejci a rovněž za vás může uhradit veškeré náklady za řízení případu až do limitu pojistného plnění, který si sjednáte.

Vyberte si variantu pojištění, která vám vyhovuje

Přečtěte si, z jakých variant pojištění si můžete vybrat. Další informace naleznete také v Brožuře pro klienty [nové okno].

 

Jak postupovat v případě problému?

Je to jednoduché, v případě problému se spojíte s pojišťovnou.

Kontaktní údaje pro pojištěné osoby:

  • Telefonní linky dostupné nonstop 1220, 266 799 775
  • Fax: 266 799 797, e-mail: dispecink@1220.cz
  • Korespondenční adresa: GLOBAL ASSISTANCE, a.s. Dopraváků 749/3, 184 00 Praha 8

Vyřiďte si pojištění a získejte jistotu právní ochrany

Zavolejte zdarma na 800 207 207, navštivte naši pobočku nebo pošlete žádost a my se vám ozveme.

Vyřízení pojištění je snadné. Není nutné vyplňovat žádné složité formuláře. Nemusíte se zabývat placením poplatku - je inkasován z vašeho účtu.

Pojištění právní ochrany je volitelnou součástí Osobního účtu České spořitelny. Stačí pouze, když klient vysloví souhlas s podmínkami pro vstup do pojištění (podepíše Žádost o zřízení nebo zrušení produktu či služby k Osobnímu účtu). Pojištění může zřídit pouze majitel účtu.

TIP pro vás:

Nečekejte, až na vás na pobočce přijde řada. Na vybrané pobočky je možné se objednat přes internet na konkrétní hodinu.

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster