800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Vaše dotazy - SERVIS 24 Mobilní banka

Můžu využívat aplikaci i pokud nejsem klientem České spořitelny?

Aplikaci může využívat každý, i když není klientem České spořitelny. Kdokoliv si může vyhledat nejbližší pobočku nebo bankomat včetně trasy. K obsluze financí je potřeba být uživatelem SERVIS 24 Internetbanking, kde můžete získat přístupové heslo k aplikaci.

Co musí můj přístroj splňovat, aby moje mobilní banka fungovala?

SERVIS 24 Mobilní banka je určena pro smartphony s operačními systémy iOS 4.3. a vyšší, pro Android je dostupná pro verze 2.3. a vyšší. 

Aplikace vyžaduje mít nastavený aktuální systémový čas v operačním systému.

Datové připojení k internetu.

Jak zjistím aktuální verzi operačního systému?

iOS: Prostřednictvím volby Nastavení/Obecné / informace ve vašem zařízení.

Android: Nastavení/O telefonu (informace).

Je aplikace skutečně zdarma?

Aktivace, stažení a aktualizace aplikace jsou zdarma. Domácí platby jsou účtovány dle platného sazebníku služby SERVIS 24. Datové přenosy jsou účtovány dle tarifu mobilního operátora.

Je aplikace bezpečná?

Aplikace je bezpečná stejně jako SERVIS 24 Internetbanking. Prvky zabezpečení, které používáme jsou:

  • Šifrovaná komunikace mezi bankou a smartphonem.
  • Heslo pro mobilní banku, které je možné kdykoliv změnit.
  • Aplikace se sama odhlásí při třesení prudkými pohyby, např. při běhu.
  • Pokud se neodhlásíte z aplikace sami, aplikace to udělá automaticky po chvilce za Vás.
  • Jsou stanoveny transakční limity ve výši max 30.000,- Kč denně a zároveň 200.000,- Kč měsíčně.

Dále samozřejmě je důležité bezpečné zacházení s telefonem jako takovým, tzn. neinstalovat operační systém, který není dodaný výrobcem, neinstalovat aplikace z jiných zdrojů než z oficiálních marketů pro iOS nebo Android, nenechávat smartphone bez dozoru či půjčovat třetím osobám.

Ve svém internetovém bankovnictví využívám autorizační sms. Mobilní aplikace toto nevyžaduje?

Ne, mobilní aplikace toto nevyžaduje, protože využívá jiný druh zabezpečení. Bezpečnost Internetbankingu spočívá v tom, že na jednom zařízení se zadávají transakce a na druhé zařízení jsou zasílány autorizační sms. Tento dvoufaktorový princip u mobilního zařízení není možný. A zároveň by zadávání autorizačních sms bylo uživatelsky nepřívětivé.   

Jaké jsou limity pro transakce?

Denní limit v SERVIS 24 Mobilní banka je pro Vaši ochranu nastaven na 30.000,- Kč denně a maximálně však 200.000,- Kč za kalendářní měsíc. Limity není možné upravovat.

Mohu využívat aplikaci současně na více přístrojích?

Ano, je možné použít více zařízení. Například mobilní telefon a tablet.

Zablokoval jsem si SERVIS 24, mohu se přihlásit do aplikace?

Pokud si zablokujete všechny služby SERVIS 24, pak je z bezpečnostních důvodů vstup do aplikace také blokován. V případě pokusu o přihlášení  do aplikace se zobrazí informativní upozornění. Po odblokování přístupu služeb SERVIS 24 je přihlášení opět umožněno.

Pokud dojde k blokaci SERVIS 24 Internetbanking, aplikace je i nadále přístupná.

Bylo mi změněno klientské číslo, co mám dělat?

V případě, že dojde ke změně klientského čísla je potřeba pro přihlášení do aplikace v SERVIS 24 Internetbanking provést deaktivaci mobilní banky a následně provést novou aktivaci. V telefonu postupujte jako při prvním přihlášení.

Jak si mohu zablokovat mobilní banku při krádeži telefonu?

  • v SERVIS 24 Internetbanking v sekci nastavení/mobilní banka/deaktivovat
  • pomocí telefonního bankéře na lince 956 777 956

Zablokoval jsem si SERVIS 24 Mobilní banku, co mám dělat?

Pokud jste si třemi špatnými pokusy o přihlášení zablokovali přístup do aplikace, pak se přihlaste do Internetbankingu a v záložce nastavení/Mobilní banka si nastavte nové heslo pro mobilní banku. V aplikaci postupujte jako při prvním přihlášení, tzn. zadejte klientské číslo, heslo pro mobilní banku a nový jednorázový kód pro aktivaci.

Jak probíhá aktualizace aplikace SERVIS 24 Mobilní banka?

Aplikace AppStore, Google Play nebo Windows Phone Store (dle operačního systému Vašeho přístroje) Vás automaticky upozorní na novou verzi aplikace SERVIS 24 Mobilní banka.

Je možné, aby více uživatelů používalo aplikaci na jednom zařízení?

Ano, je možné si aktivovat více uživatelů (profilů) na jednom zařízení. Přidání nového profilu vyžaduje aktivaci uživatele v SERVIS 24 Internetbanking, vygenerování hesla pro mobilní banku a jednorázového kódu. Pro lepší přehled v aplikaci lze jednotlivé profily pojmenovat a přiřadit k nim vlastní obrázek nebo fotografii.

Kam se obracet v případě dotazů?

Kontaktujte nás telefonicky na 956 777 956 nebo e-mailem servis24@csas.cz.

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 8.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,030 - -0,04%
USD 25,158 - -0,21%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster