800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Vaše dotazy - Reklamace

Kde mohu podat reklamaci, stěžovat si, sdělit svůj námět či připomínku?

Můžete se obrátit na:

  • kteroukoli pobočku České spořitelny
  • klientské centrum České spořitelny - 800 207 207, csas@csas.cz
  • tým ombudsmana Finanční skupiny České spořitelny - 956 717 718, ombudsman@csas.cz

Podrobné informace o postupu při reklamaci naleznete v Reklamačním řádu České spořitelny [nové okno].

Jakou lhůtu vyřízení garantuje Česká spořitelna?

Odpovíme Vám v nejbližším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů dle Reklamačního řádu České spořitelny [nové okno]

Kam se mohu obrátit v případě, že nesouhlasím s řešením?

Můžete se obrátit na řešitele Vaší stížnosti, Klientské centrum (telefonicky, e-mailem), kteroukoli pobočku nebo ombudsmana Finanční skupiny České spořitelny.

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207


Facebook České spořitelny Twitter YouTube


Kurzovní lístky

Aktuální k: 28.3.2017
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,020 = 0,00%
USD 24,832 - -0,75%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster