800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Vaše dotazy - e-faktury - innogy

Kde naleznu identifikační číslo?

Identifikačním číslem, které je třeba při aktivaci zadat, je číslo zákazníka uvedené na faktuře pod názvem „Zákazník č.“.

Vzor faktury:

 faktura RWE

Mohu službu aktivovat na zákaznické lince innogy nebo v zákaznické kanceláři?

Protože jde o službu České spořitelny, můžete aktivaci služby provést pouze prostřednictvím internetového bankovnictví SERVIS 24. Vše ostatní již zařídíme společně s Českou spořitelnou sami. V případě potřeby doplňujících údajů k nastavení služby, si Vás dovolí kontaktovat naši pracovníci.

Mohu službu E-faktura využít, když nejsem zákazníkem České spořitelny?

V této podobě s možností tvorby platebního příkazu ne. Elektronické faktury ve formátu PDF máte standardně dostupné v aplikaci innogy24. Službu si můžete aktivovat na internetových stránkách www.innogy.cz [nové okno].

Jsem právnická osoba (větší firma). Nabízíte i pro mě elektronický přenos dat s možností výstupu do informačního systému mé firmy?

Ano, tuto službu je možné sjednat. Podrobné informace o službě @FAKTURA 24 naleznete zde.

Kdy uvidím v SERVIS 24 první e-fakturu?

Po aktivaci e-faktur v SERVIS 24 bude Váš požadavek automaticky zaslán do innogy. Po datu pravidelného ročního odečtu Vašeho odběrného místa, Vám bude vystavena a zaslána první e-faktura do internetového bankovnictví.

Aktivoval jsem si službu e-faktura, přesto jsem do SERVIS 24 žádnou neobdržel.

V SERVIS 24 se nezobrazují faktury dřívějšího data, ale pouze faktury, které se vystavily po datu aktivace služby. Pokud jste si službu aktivoval krátce po datu Vašeho ročního vyúčtování, může se stát, že Vám tato faktura přijde ještě poštou a e-fakturu obdržíte až v době, kdy bude prováděn další roční odečet a vystavena zúčtovací faktura. 

Pokud jste neobdržel fakturu elektronicky ani poštou, zašlete dotaz e-mailem na adresu info@innogy.cz nebo kontaktujte bezplatnou zákaznickou linku innogy 800 11 33 55. Naši pracovníci ověří, zda Vám již byla nějaká faktura vystavena.

V jaké podobě mi faktury do internetového bankovnictví doručíte?

Faktury jsou umístěny v přehledu e-faktur internetového bankovnictví SERVIS 24. Jsou ve formátu PDF a lze je uložit i vytisknout.

Musím e-fakturu zaplatit v SERVIS 24, když si ji tam nechám posílat?

Je pohodlnější využít předvyplněnou domácí platbu přímo v SERVIS 24 a vyřešit placení jedním kliknutím myši, ale není to povinné. Způsob úhrady záleží čistě na Vašem rozhodnutí.

Můžu přijímat e-faktury přesto, že jsou vystavovány na manžela, babičku, atd?

Při aktivaci e-faktur můžete uvést zákaznické číslo, které patří osobě, za kterou si přejete faktury přijímat. V tomto případě budou naši pracovníci  kontaktovat majitele účtu, aby ho o aktivaci informovali.

Mohu mít zřízené přímé inkaso, když chci zasílat faktury do SERVIS 24?

Ano, e-faktury můžete dostávat v případě jakéhokoli způsobu placení. Pokud budete mít sjednaný způsob placení složenkou, po dohodě s Vámi ho změníme tak, že platby budete provádět  např. převodním příkazem nebo inkasem. Možná je samozřejmě kombinace plateb záloh prostřednictvím SIPO a úhrady faktur jednorázovým platebním příkazem. Důvodem změny způsobu placení je, mimo jiné, i skutečnost, že složenku tištěnou z PDF formátu, terminály České pošty neakceptují.

V případě, že máte zřízeno přímé inkaso

  • ve sloupci částka v Přehledu e-faktur najdete 0 Kč a nevygeneruje se platební tlačítko "Zaplatit". Tímto opatřením chceme zabránit duplicitnímu proplacení doručené faktury (tj. inkasem a zároveň domácí platbou)
  • ve sloupci pod popiskem "Detail" najdete fakturu ve formátu PDF s vyčíslením konkrétní částky, která Vám bude inkasována v souladu s platebními podmínkami dohodnutými ve Smlouvě o sdružených službách dodávky plynu/elektřiny.
  • nulovou částku najdete i v e-mailové zprávě (pokum máte notifikace nastavenou) o doručení faktury na Váš bankovní účet

Proč není možné zaslat do banky již existující plán záloh?

Existující plán záloh byl součástí posledního ročního vyúčtování, které jste obdržel v papírové podobě. Plán záloh na následující období je součástí faktury a obdržíte ho již v elektronické podobě do SERVIS 24 (společně s fakturou). Na základě plánu záloh nejsou automaticky generovány žádné platební příkazy.

Změníte-li si v průběhu roku výši nebo četnost záloh, bude Vám zaslán plán záloh v papírové podobě (pokud jej budete požadovat). Do SERVIS 24 není tento plán záloh zatím v průběhu zúčtovacího období zasílán. Hradíte-li zálohy prostřednictvím trvalého příkazu k úhradě, je nutné v souladu s touto změnou provést jeho aktualizaci v SERVIS 24.

Mohu reklamovat elektronickou fakturu?

V případě jakýchkoli dotazů souvisejících s údaji na e-faktuře, se obraťte na bezplatnou zákaznickou linku innogy 800 11 33 55.

Lze službu E-faktura zrušit? Jak to mám udělat?

Službu E-faktura si deaktivujete přes Vaše internetové bankovnictví SERVIS 24. Česká spořitelna předá informaci o deaktivaci E-faktury obchodníkovi innogy a služba Vám bude zrušena.

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 9.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,040 + 0,04%
USD 25,424 + 1,06%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster