800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Vaše dotazy - e-faktury - E.ON

Kde naleznu zákaznické číslo?

Zákaznickým číslem, které je třeba při aktivaci zadat, je Váš variabilní symbol používaný pro úhradu plateb za elektřinu. Naleznete jej na každé faktuře za elektřinu na prvním listě vpravo nahoře, případně Vám je rádi sdělí na E.ON Zákaznické lince 840 111 333.

Vzor faktury používané do května 2009:

Vzor faktury používané do května 2009

Vzor faktury používané od června 2009:

Vzor faktury používané od června 2009

Pro koho je služba určena?

Pro všechny zákazníky energetické společnosti E.ON, domácnosti a podnikatele, kteří využívají internetové bankovnictví SERVIS 24.

V současné chvíli může službu e-faktura využít zákazník, který má veden účet u České spořitelny a současně smlouvu na dodávku elektřiny či sdružené služby dodávky elektřiny s E.ON.

Kdy obdržím první e-fakturu?

Poté, co si službu aktivujete prostřednictvím internetového bankovnictví SERVIS 24, bude současně aktivována i u energetické společnosti E.ON. Zhruba do 5 pracovních dnů obdržíte od E.ON k podpisu návrh nové smlouvy, ve které bude uveden již nový způsob zasílání faktur, elektronicky. Po jejím podpisu a zaslání zpět bude služba plně aktivována a nejbližší fakturu již obdržíte elektronicky ve formátu pdf přímo do internetového bankovnictví SERVIS 24.

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 2.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,070 + 0,07%
USD 25,535 - -0,02%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster