800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Vaše dotazy - e-faktury - ČEVAK

Kde naleznu zákaznické číslo?

Zákaznické číslo, které je potřeba zadat při aktivaci, je kombinace evidenční číslo odběrného místa a zákaznického čísla účtu oddělena pomlčkou. (příklad 111011668-10048010). Údaje jsou uvedeny na papírové faktuře.

Kdy obdržím první e-fakturu?

První fakturu obdržíte v následném vyúčtování vodného a stočného po zaslání potvrzení o aktivaci služby.

Co se stane po aktivaci služby v SERVIS 24 Internetbanking?

Po aktivaci služby je klient informován o změně písemnou formou nebo emailem. V případě, že aktivace služby vyžaduje změnu bankovního spojení, bude společnost ČEVAK a.s. požadovat souhlas a potvrzení odběratele.

Mohu si aktivovat zasílání e-faktury za někoho jiného?

V případě, že aktivace bude provedena osobou, která není ve smlouvě o dodávce vody a o odvádění odpadních vod uvedena jako plátce, bude plátce dle smlouvy kontaktován z důvodu potvrzení změny.

Kam se obracet v případě nedoručené e-faktury?

V případě neobdržené e-faktury se obracejte telefonicky na zákaznickou linku společnosti ČEVAK a.s. 844 844 870 nebo emailem prodejvody@cevak.cz  

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 2.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,070 + 0,07%
USD 25,535 - -0,02%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster