800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Vaše dotazy - e-faktury - Český rozhlas

Pro koho je služba určena?

Službu E-faktura si mohou aktivovat pouze fyzické osoby (domácnosti), kteří platí poplatky za rozhlas formou SIPO platby a zároveň používají internetové bankovnictví České spořitelny.

Jak provedu aktivaci e-faktur?

Aktivace e-faktur (výzev k platbě) je velice jednoduchá. Po přihlášení do internetového bankovnictví SERVIS 24 klikněte na záložku "Účty" a v levém menu na "E-faktura".

Vyberte si, od jakého výstavce si přejete přijímat e-faktury v elektronické podobě a zadejte identifikační číslo, pod kterým jste evidován u daného výstavce. Níže je uvedeno, jaké identifikační číslo je třeba zadat.

Kde naleznu identifikační číslo?

Identifikačním číslem pro aktivaci služby je spojovací číslo SIPO.

A co se stávajícími úhradami poplatků za rozhlas, pokud je platím prostřednictvím služby SIPO?

Aktivací služby E-faktura automaticky rušíte pravidelné úhrady prostřednictvím služby SIPO. Český rozhlas, po obdržení Vaší aktivace, automaticky zašle odhláškové soubory do služby SIPO, provozované Českou poštou. Nemusíte tak dělat vůbec nic.
Pokud si službu E-faktura nastavíte do 20. dne v měsíci včetně, tak následující měsíc se poplatek za rozhlas již nezobrazí v platebním dokladu SIPO.

Kdy obdržím první e-fakturu?

Po aktivaci služby v SERVIS 24 Internetbanking bude již následující faktura zaslána v elektronické podobě do Vašeho internetového bankovnictví a to na začátku dalšího kalendářního měsíce.
Ze strany společnosti Český rozhlas není vyžadována žádná smlouva nebo změna původní smlouvy.
O aktivaci služby není zákazník ze strany Českého rozhlasu informován.

Budu platit poplatek za rozhlas měsíčně nebo v jiném intervalu?

Aktivací služby E-faktura Vám bude automaticky zasílána výzva k platbě jednou ročně se splatností vždy k 15.1.

Pokud si zaktivujete službu v průběhu kalendářního roku a poplatek byl doposud hrazen např. měsíčně, tak bude následná výzva k platbě zaslaná již do internetového bankovnictví SERVIS 24 ve výši souhrnu poplatků, který zbývá do konce kalendářního roku.

Pokud budete chtít zvolit jinou periodicitu platby, např. pololetní či kvartální, můžete tak učinit prostřednictvím webových stránek Českého rozhlasu.

Mohu se přihlásit k placení rozhlasového poplatku?

V případě, že se k placení rozhlasového poplatku chcete teprve přihlásit, je nutné nejdříve provést přihlášku poplatníka na www.rozhlasovypoplatek.cz [nové okno]. Teprve potom je možné si službu E-faktura aktivovat v SERVIS 24.

Mohu si aktivovat zasílání faktury za někoho jiného?

Ano, pokud znáte spojovací číslo SIPO příslušného rozhlasového poplatníka.

Mohu mít zřízené přímé inkaso, když chci zasílat E-faktury do SERVIS 24?

K platbě rozhlasového poplatku nelze využívat přímé inkaso.

Kam se obracet v případě nedoručené e-faktury?

Pokud Vám nebyla faktura doručena, obracejte se v pracovních dnech mezi 7:30 až 16:00 hod. na telefonní linku  +420 22 155 36 36 nebo je možné napsat na email poplatek@rozhlas.cz (při komunikaci s pracovníkem Českého rozhlasu uveďte, prosím, variabilní symbol poplatníka).

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 8.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,030 - -0,04%
USD 25,158 - -0,21%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster