800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Vaše dotazy - e-faktury - Česká podnikatelská pojišťovna

Kde naleznu identifikační číslo?

Identifikační číslo klienta u výstavce je číslo pojistné smlouvy.

Kdy obdržím první e-fakturu/e-dokument?

První elektronický předpis pojistného uvidíte v internetovém bankovnictví přibližně 20 dní před splatností dle frekvence placení, kterou máte sjednánu.

Mohu si aktivovat přijímání e-faktur, přestože pojistníkem je jiná osoba, např. můj manžel?

Ano, stačí pouze zadat identifikační číslo, které patří osobě, za kterou si přejete předpis pojistného přijímat a platit.

Aktivoval jsem si e-fakturu, přesto jsem obdržel předpis pojistného složenkou.

Služba e-faktura je primárně určena klientům, kteří platí formou jednorázové domácí platby nebo složenkou a pro ty má velké výhody. Pokud platíte formou přímého inkasa (SINK) nebo případně trvalou platbou není třeba tento způsob měnit.

Jak mám postupovat v případě, kdy e-fakturu neobdržím?

Kontaktujte Infolinku ČPP na telefonním čísle 957 444 555, kde operátoři ověří, zda byl předpis pojistného vystaven.

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207


Facebook České spořitelny Twitter YouTube


Kurzovní lístky

Aktuální k: 24.8.2017
Kurz měny: deviza - střed
EUR 26,120 + 0,15%
USD 22,107 - -0,36%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster