800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Strategie CSR České spořitelny

Naší CSR (Corporate Social Responsibility) strategii zaštiťuje heslo „Investujeme pro budoucnost“

CSR strategie vychází z obecných zásad společenské odpovědnosti a vznikla na základě průzkumu názorů zaměstnanců, klientů, akcionářů i veřejnosti. Navazuje na celkovou strategii banky, ctí hodnoty a principy řízení celé firmy a je neoddělitelnou součástí mise a vize banky.

Svoji roli v oblasti společenské odpovědnosti vnímáme vůči všem zájmovým skupinám: ke klientům, k zaměstnancům, k akcionářům a společnosti.

Česká spořitelna spolu s Nadací ČS  věnovala  na společensko prospěšné aktivity v roce 2012 částku přes 
80 000 000 Kč.

Na základě výsledků průzkumu byly stanoveny hlavní oblasti CSR aktivit, na které se budeme nadále zaměřovat:

Vzdělávání ke konkurenceschopnosti

Podpora sociálního podnikání

Podpora dobrovolnictví 

 

Klíčovými nástroji firemní filantropie jsou dvě naše nadace: 

Nadace České spořitelny

Založena v roce 2002, zakladatel Česká spořitelna.
Více informací na www.nadacecs.cz [nové okno].

Nadace Depositum Bonum

Založena v roce 2012, zakladatel Česká spořitelna.
Více informací.

 

Přehled našich CSR aktivit ke stažení. 

 

 

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 18.4.2014
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,500 + 0,11%
USD 19,856 - -0,08%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster