800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Reklamace a stížnosti

Jsme tu, abychom Vám pomohli.

Všechny dotazy řešíme co nejrychleji, abyste byli spokojeni.


Předejte nám svou reklamaci:

  • na bezplatné lince 800 207 207

 Kromě popisu problému prosím uveďte jméno, datum narození, číslo účtu a kontakt. Přijetí reklamace Vám obvykle potvrdíme do 1 pracovního dne - více najdete v  Reklamačním řádu [nové okno].


Jak řešíme nejčastější případy?

Reklamace služeb, poplatků
a úrokových sazeb

Rádi se podíváme na Vaši situaci a prověříme, jestli jsme neudělali chybu. Kontaktujte nás nejlépe na čísle 800 207 207 nebo e-mailu: csas@csas.cz.



Reklamace
úvěrů

Obraťte se na vedoucího kterékoli pobočky České spořitelny. Pokusí se najít řešení, přestože nárok na úvěr či změnu podmínek není automatický.


Nejste spokojeni s výsledkem reklamace?

Kontaktujte prosím náš tým ombudsmana České spořitelny. Popište situaci a dosavadní komunikaci s bankou. V týmu ombudsmana řešíme pouze případy, které už prošly výše uvedenou cestou reklamace nebo stížnosti.

  • osobní návštěvy po předchozí domluvě
  • písemně: Tým ombudsmana FSČS,
    Olbrachtova 1629/62, 140 00 Praha
  • telefonicky: +420 956 717 718,
    +420 956 717 718 (Po - Pá 8.30 – 17.00)


Většinu podnětů vyřizujeme už do 10 dnů, složitější připomínky do 30 dnů. Reklamace plateb kartou trvají obvykle 45 dnů, protože jednáme se subjekty mimo banku. Pokud bychom na řešení potřebovali více času, budeme Vás informovat o novém termínu.

Platforma online řešení spotřebitelských sporů [nové okno]

Kdo Vám pomáhá?

Dbáme na férový přístup. Nezávisle posoudíme Váš podnět a najdeme přijatelné východisko. Zároveň pomáháme odstraňovat příčiny stížností a zlepšujeme služby České spořitelny.

Martin Matras Renata Doudová Klára Holišová Iva Lorencová
Martin Matras Renata Doudová Klára Holišová Iva Lorencová
Vlasta Blatná Malcová Zuzana Macurová Květa Sedláčková Petra Chlebíková
Vlasta Blatná Malcová Zuzana Macurová Květa Sedláčková Petra Chlebíková

za Tým Péče o klienty

     za Tým Péče o klienty Monika Kindlerová, Hana Petrušová


Poznejte tým ombudsmanů blíže na Facebooku [nové okno] nebo si prohlédněte výroční zprávu [nové okno].

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 2.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,070 + 0,07%
USD 25,535 - -0,02%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster