800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Jak reklamovat transakci platební kartou
  • 1.
    krok

    Na výpisu z účtu jste našel/a transakci, se kterou nesouhlasíte

    • Transakci:

      • jste neprovedl/a
      • nepoznáváte (název obchodníka, datum, částku atp.)
      • jste provedl/a jednou a na výpise je vícekrát
      • jste vybíral/a z bankomatu, ale bankomat Vám hotovost nevydal nebo vydal pouze část požadované částky
  • 2.
    krok

    Podejte reklamaci

    • a) pokud reklamujete transakci provedenou u obchodníka nebo na bankomatu jiné banky než ČS:

      b) pokud reklamujete transakci provedenou na bankomatu ČS:

      • v kterékoli pobočce ČS
      • na informační lince 800 207 207
      • e-mailem na csas@csas.cz
  • 3.
    krok

    Zablokujte kartu

    • Jestliže:

      • Vaši kartu někdo odcizil
      • máte podezření na zneužití karty cizí osobou
      • domníváte se, že kartu zneužil obchodník

      Přečtěte si Co dělat při ztrátě karty nebo jejím odcizení?

      Kartu neblokujte, jestliže vám obchodník zaúčtoval tutéž platbu vícekrát - v tomto případě stačí podat reklamaci.

  • 4.
    krok

    Vyřízení reklamace

    • Většinu reklamací řešíme obratem. Pokud řešení vyžaduje spolupráci s třetí stranou (kartová asociace Visa/MasterCard, jiná banka), může doba vyřízení přesáhnout 30 dnů.

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku


Pobočky se směnárnou

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 5.12.2016
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,040 - -0,11%
USD 25,349 - -0,73%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster