800 207 207

Přihlášení do iBODU

Přihlášení do SERVIS 24

Přihlášení do BUSINESS 24

Jak podat stížnost, reklamaci, připomínku, námět či vyjádřit pochvalu
  • 1.
    krok

    Obraťte se na Českou spořitelnu

    • Můžete ji kontaktovat některým z níže uvedených způsobů:

    • Osobně, nejlépe v pobočce, která vede váš účet, nebo v kterékoli jiné. K dispozici jsou vám poradci a manažer pobočky.

    • Telefonicky na čísle klientského centra 800 207 207.

    • V případě, že vaše podání nebylo vyřešeno k vaší spokojenosti, obraťte se na:

      • Manažera pobočky
      • Ředitele příslušné oblastní pobočky
      • Tým ombudsmana finanční skupiny České spořitelny (tel.: 956 717 718, e-mail: ombudsman@csas.cz, osobně každý pracovní den od 8:30 do 17:00 hod., na adrese Olbrachtova 1929/62, 140 00 Praha 4). Přijetí písemného podání potvrdíme nejpozději druhý pracovní den. Podání vyřizujeme co nejdříve, maximálně do 30 dnů.

       

Pobočky a bankomaty

Bankomaty


Pobočky


Objednání na pobočku

Kontakty

Infolinka: 800 207 207

 

Facebook České spořitelny Twitter YouTube

Kurzovní lístky

Aktuální k: 2.9.2014
Kurz měny: deviza - střed
EUR 27,740 + 0,07%
USD 21,118 + 0,39%

Přihlášení

© Česká spořitelna, a. s. Všechna práva vyhrazena. Materiály určené pro veřejnost.
Podmínky používání | Ochrana osobních údajů | Webmaster